Reklama

Telewizory Samsunga z interaktywnymi widżetami

Samsung Electronics zaprezentował nowe linie multimedialnych telewizorów, umożliwiających bezpośredni dostęp do treści przygotowanych przez największe światowe serwisy internetowe.

Dostępne w najnowszych telewizorach Samsung widgety oferują dostęp do aktualnych treści światowych serwisów. Ich zawartość można przeglądać bezpośrednio na ekranie telewizora, bez konieczności wykorzystywania komputera.

Reklama

Na liście globalnych partnerów dostarczających treści telewizorów Samsung zainstalowanych we wszystkich lub wybranych regionów świata zaliczają się: AccuWeather, AP News, Blockbuster, eBay, Fashion TV, Netflix, Picasa, Pandora, Travel Channel, TV Guide, Twitter, USA Today, Vudu i YouTube.

Dzięki połączeniu z Internetem, użytkownicy nie muszą już włączać komputera, by skorzystać z zasobów portalu YouTube, sprawdzić prognozę pogody w serwisie AccuWeather czy aktualny repertuar najbliższego kina.

Trzeba jednak zauważyć, że opisywane modele Samsunga nie mają pełnoprawnej przeglądarki internetowej - takiej, w jaką wyposażony został telewizor Philipsa z opcją Net TV.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje