Reklama

Spotify wprowadza mnóstwo nowości - w tym abonament Hi-Fi

Konferencja Spotify pokazała, iż usługa streamingowa przygotowuje mnóstwo zmian. Na co możemy liczyć?

Spotify chce być najlepszą platformą streamingową na świecie - prezes przedsiębiorstwa podczas specjalnej konferencji poinformował o nowościach, które już niedługo trafią do aplikacji. Pierwszą z nich jest ekspansja na 85 nowych rynków - co ma przełożyć się na zwiększone wpływy z abonamentów. Druga, to zupełnie nowy abonament Hi-Fi, który będzie oferował muzykę w jeszcze wyższej, bezstratnej jakości audio. Kolejne nowości dotyczą sposobu monetyzacji treści oraz działania twórców z reklamodawcami. Wszystko to w ramach funkcji Spotify for Artists.

Reklama

Spotify podjęło również partnerstwo z platformą WordPress w celu łatwiejszego udostępniania podcastów w ramach klasycznych postów.

Użytkownicy korzystający z usługi ucieszą się także z nowych formatów Daily Mix, które będą podsuwały im jeszcze więcej nowej muzyki.

Wszystkie nowości w Spotify będą implementowane na przestrzeni 2021 roku. Z aplikacji korzysta obecnie około 345 milionów użytkowników na całym świecie. Firma będzie chciała sukcesywnie zwiększać wspomnianą liczbę. 


INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: spotify

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje