Spotify uruchomił Radar Polska - co to jest?

Spotify uruchomił Radar Polska, lokalną edycję globalnego programu, którego celem jest wspieranie młodych artystów z Polski. W ciągu najbliższych miesięcy Spotify będzie promować obiecujących twórców, którzy znajdą się “na radarze” platformy

Radar ma na celu wsparcie twórców różnorodnych brzmień muzycznych, którzy są na początku swojej artystycznej drogi. Program działa aktualnie na 28 rynkach, gdzie platforma pomaga ponad 300 młodym artystom zyskać rozgłos oraz dotrzeć do szerszej publiczności.Dziś program RADAR startuje również w Polsce, z pierwszą szóstką artystów wyselekcjonowanych przez lokalną redakcję muzyczną Spotify

Reklama

W ramach programu RADAR Polska, Spotify będzie wspierać młodych, utalentowanych twórców w budowaniu kariery na platformie oraz promować ich utwory w lokalnej kampanii marketingowej zachęcając użytkowników do poszerzania horyzontów muzycznych i odkrywania nowych brzmień. Co więcej, aby zaoferować użytkownikom unikalne i zupełnie niepowtarzalne doświadczenia, jednocześnie pomagając kolejnym artystom dotrzeć do nowych słuchaczy, w ramach dedykowanej zakładki RADAR na Spotify pojawi się lokalna, aktualizowana na bieżąco playlista RADAR Polska promująca najnowsze utwory młodych, polskich artystów, umożliwiając fanom z całego świata odkrywać ich muzykę.

"Artyści, których wybraliśmy do programu Radar znajdują się obecnie na kluczowym etapie swojej kariery tuż przed wydaniem swoich przełomowych singli oraz debiutanckich płyt. Stąd jest to idealny moment by pomóc im zaprezentować się jak najszerszej publiczności. Jestem pewny że także dla użytkowników platformy Spotify, playlista RADAR Polska będzie idealnym miejscem, aby odkryć świeżą i dobrą muzykę" - dodaje Mateusz Smółka, Music Team Lead Eastern Europe, Spotify.


 


Informacja prasowa/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Spotify
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy