Sony BRAVIA HX800 - 3D za prawie 8 tys. zł

W sprzedaży dostępne są już telewizory Sony BRAVIA HX800 są już w sprzedaży. Obok wspaniałej jakości obrazu w trójwymiarze wyróżnia je rozdzielczość Full HD, wyjątkowe wzornictwo, zaawansowane technologie oraz najwyższej jakości podzespoły.

Całość korzysta z technologii podświetlenia Dynamic Edge LED z lokalnym wygaszaniem oraz opracowanego przez Sony Motionflow 200Hz PRO z funkcją Image Blur Reduction (wyostrzania obrazu). Aby oglądać sygnał 3D, trzeba do telewizora Sony BRAVIA z serii HX800 podłączyć oddzielny nadajnik i aktywne okulary (Active Shutter). Te ostatnie zostały stworzone z myślą o komforcie użytkownika - wyposażono je w elastyczne zauszniki oraz regulowane noski. Żywotność baterii (do 100 godzin) umożliwia obejrzenie w trójwymiarze do 50 pełnometrażowych filmów. Firma Sony przygotowała także aktywne okulary w mniejszym rozmiarze oraz w dwóch wersjach kolorystycznych - różowej i niebieskiej.

Aktywne okulary z soczewkami ciekłokrystalicznymi odbierają sygnał z telewizora za pośrednictwem nadajnika synchronizacji 3D i na ułamek sekundy wyłączają jedną z soczewek, tak aby w danej chwili tylko jedno oko oglądało obraz w jakości Full HD. Przepuszczając światło dzienne, okular zamykany jest tylko na sygnał wychodzący bezpośrednio z telewizora, co istotnie wpływa na komfort oglądania. W efekcie powstaje realistyczne wrażenie głębi. Współpraca odbiornika z okularami Sony chronią oczy przed nieprzyjemnym migotaniem odtwarzanego obrazu. Do prawidłowego działania okularów 3D niezbędny jest nadajnik podczerwieni TMR-BR100 podłączany za pomocą łącza USB bezpośrednio do telewizora. Prosty, smukły i niewielki nadajnik umieszczony przy telewizorze Sony BRAVIA HX800 będzie jego stylowym dopełnieniem.

Reklama

jego stylowym dopełnieniem.

Orientacyjne wartości:

Telewizor 40''(102 cm), Sony BRAVIA serii HX800 ok. 7 000 PLN,

Aktywne okulary Active Shutter TDG-BR100B - ok. 450 PLN,

Nadajnik podczerwieni TMR-BR100 - ok. 220 PLN.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama