Samsung Business TV - nowa kategoria telewizorów

Samsung Electronics wprowadził na polski rynek nową kategorię wyświetlaczy – Business TV. Rozwiązanie łączy elementy konsumenckich telewizorów i profesjonalnych ekranów (digital signage) do zastosowań biznesowych

Telewizory Samsung Business TV cechują się czasem pracy sięgającym do szesnastu godzin na dobę. Zostały one wyposażone w system Tizen znany z telewizorów Samsung i urządzeń typu digital signage. Dzięki aplikacji mobilnej użytkownik może przy pomocy smartfonu, prezentować swoją ofertę korzystając z preinstalowanych szablonów lub też tworzyć własne. Co więcej, przy pomocy aplikacji możemy zarządzać informacjami na kilku telewizorach jednocześnie. Instalacja oraz użytkowanie wyświetlaczy jest proste oraz intuicyjne. Wszystkie modele Business TV mają rozszerzoną 3-letnią gwarancję.

Reklama

Ekrany występują w sześciu wariantach - od 43 do 75 cali. Charakteryzują się nowoczesnym designem. Jakość obrazu to rzecz jasna rozdzielczość 4K i możliwość wyświetlania niemal 17 mln kolorów. Wyświetlacze wyposażone są w tuner TV oraz standardowe gniazda dostępne w telewizorach konsumenckich - HDMI, USB, optyczne, a także w bezprzewodowe łącza WiFi i Bluetooth. 

Użytkownik Business TV może też sposób ustawić, o której ekran ma się włączyć i wyłączyć, dzięki czemu będzie on pracował tylko w godzinach i dniach otwarcia sklepu. 

Aplikacja Business TV dostępna jest na urządzenia mobilne z systemem Android 7.0 i nowszym, oraz systemem iOS 9.0 lub nowszym.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy