Reklama

nc+ o testach PPV CANAL+

W dniach 13-15 września 2013 roku platforma nc+ pozwoliła swoim abonentom wykupić czasowy dostęp do transmisji sportowych nadawanych na antenie CANAL+ Family. Na razie jednak nie zdecydowała o wprowadzeniu takiej usługi na stałe.

- Po raz pierwszy w historii polscy tenisiści walczyli o grupę światową Pucharu Davisa. Dlatego postanowiliśmy udostępnić CANAL+ Family, na którym transmitowaliśmy trzydniowe starcie z Australia, dla wszystkich potencjalnie zainteresowanych transmisjami. Również dla tych, którzy są klientami platformy, ale nie mają dostępu do programów z rodziny CANAL+ - powiedział serwisowi wirtualnemedia.pl Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy platformy nc+.

Klienci operatora, płacąc 9,90 zł, otrzymywali dostęp do stacji CANAL+ Family na czas transmisji z warszawskiego Torwaru.

- Zrobiliśmy to, żeby zbadać ten kierunek rozwoju rynku i przetestować, jakim zainteresowaniem cieszy się tego typu usługa - dodał Mierzwa.

Operator nie zdradza, ilu klientów zdecydowało na wykupienie tej usługi. Na razie nie zostanie ona wprowadzona na stałe.

Dowiedz się więcej na temat: Canal+ | nC+ | nc+ mix | dekoder nc+ | migracja nc+

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje