Reklama

​NBCUniversal wystartuje z konkurencją dla Netfliksa

Kolejna wielka korporacja mediowa postanowiła stworzyć "odpowiednik Netfliksa". NBCUniversal planuje wystartować ze swoją usługą w I kwartale następnego roku - czytamy w "Variety". Co ma ją wyróżniać?

NBCU (nazwa usługi) będzie ... darmowa. Podobnie jak w przypadku telewizji, zyski będą czerpane z reklam i akcji sponsorowanych. Zero abonamentu. Przynajmniej tak wynika z pierwszych informacji zdobytych przez show-biznesowy magazyn.

Reklama

Szefowie NBCUniversal zapewniają, że platforma ma mieć jeszcze "wiele innych innowacji", ale na razie nie podzielili się konkretami. Wiadomo natomiast, że NBCU nie będzie miało oryginalnych treści tworzonych z myślą o platformie  - widzowie będą mieli wyłącznie bibliotekę już dostępnych w archiwach NBCUniversal dzieł.

Jedną z produkcji, która zyska popularność na NBCU będzie zapewne "The Office" - serial przed startem NBCU zniknie z Netfliksa w USA i Kanadzie (cieszy się ogromną popularnością). Podobnie jak inne korporacje (np. Disney), również  NBCUniversal wycofuje należące do niego seriale i filmy z najpopularniejszej platformy streamingowej świata. 

Dowiedz się więcej na temat: Netflix | NBC

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje