Reklama

​NBCUniversal wystartuje z konkurencją dla Netfliksa

Kolejna wielka korporacja mediowa postanowiła stworzyć "odpowiednik Netfliksa". NBCUniversal planuje wystartować ze swoją usługą w I kwartale następnego roku - czytamy w "Variety". Co ma ją wyróżniać?

NBCU (nazwa usługi) będzie ... darmowa. Podobnie jak w przypadku telewizji, zyski będą czerpane z reklam i akcji sponsorowanych. Zero abonamentu. Przynajmniej tak wynika z pierwszych informacji zdobytych przez show-biznesowy magazyn.

Szefowie NBCUniversal zapewniają, że platforma ma mieć jeszcze "wiele innych innowacji", ale na razie nie podzielili się konkretami. Wiadomo natomiast, że NBCU nie będzie miało oryginalnych treści tworzonych z myślą o platformie  - widzowie będą mieli wyłącznie bibliotekę już dostępnych w archiwach NBCUniversal dzieł.

Reklama

Jedną z produkcji, która zyska popularność na NBCU będzie zapewne "The Office" - serial przed startem NBCU zniknie z Netfliksa w USA i Kanadzie (cieszy się ogromną popularnością). Podobnie jak inne korporacje (np. Disney), również  NBCUniversal wycofuje należące do niego seriale i filmy z najpopularniejszej platformy streamingowej świata. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Netflix | NBC

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje