Mobilne aplikacje to przyszłość - Londyn 2012

TechnoAd Network - należąca do Grupy INTERIA.PL - z okazji olimpiady przygotowała aplikację mobilną Londyn 2012, dzięki której kibice będą mogli śledzić wyniki polskiej reprezentacji. Aplikacja została stworzona dla firmy Panasonic. Dlaczego ta firma wzięła udział w tym projekcie i jakie plany ma sama firma? - na te pytania odpowiada Magdalena Konarska, marketing communication manager Panasonic w Polsce.

Aplikacja przygotowana przez INTERIA.PL dla Panasonica to pionierski projekt na naszym rodzimym rynku. Co sprawiło, że postanowiliście Państwo wziąć udział w tym przedsięwzięciu?

Magdalena Konarska: - Przede wszystkim zadecydował o tym fakt, że Panasonic jest wieloletnim partnerem Igrzysk Olimpijskich. Już od Igrzysk Olimpijskich w Seulu (1988) firma Panasonic dostarcza sprzęt umożliwiający realizację transmisji z tego wielkiego sportowego wydarzenia dla milionów ludzi na całym świecie. Aplikacja przygotowana przez INTERIA.PL dostarcza z kolei najświeższe newsy z igrzysk wprost na telefony jej użytkowników. W związku z dynamicznie rosnącym rynkiem smartfonów w Polsce i na świecie, aplikacje mobilne doskonale nadają się do prowadzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej. Z jednej strony zapewniając użytkownikom informacje na których im zależy, a z drugiej w sposób mało inwazyjny przybliżają klientom markę.

Reklama

Jak komunikacja mobilna oraz aplikacje mobilne zmieniają obecny ekosystem technologii?

- Biorąc pod uwagę fakt, że według różnych danych szacuje się, że już 6 mln ludzi w Polsce ma dostęp do internetu mobilnego, a penetracja smartfonów dynamicznie wzrasta, sądzę że jesteśmy właśnie w przełomowym momencie. Technologie mobilne stają się kluczowym narzędziem poszukiwania i zdobywania informacji, komunikacji oraz zarządzania sprawami osobistymi, jak np. płatności on-line. Pełnią też funkcję centrum rozrywki i tworzą ekosystem z innymi urządzeniami w domu, np.:, BlackBerry, iPhone i wszystkie smartfony z systemem Android umożliwiają np. sterowanie telewizorami Panasonic Smart Viera czy odtwarzaczami Blu-ray. Mając to wszystko na względzie, dla marketerów technologie mobilne stają się doskonałym narzędziem precyzyjnej i dopasowanej do potrzeb komunikacji z konsumentami.

Dlaczego internauci powinni skorzystać ze stworzonej aplikacji olimpijskiej?

- Wszyscy jesteśmy kibicami i szczególnie tak prestiżowe zawody sportowe jak igrzyska olimpijskie są doskonałą okazją, aby poczuć duch sportowej rywalizacji i kibicować reprezentacji Polski.

Jak w przeciągu najbliższych lat może zmienić się segment telewizorów cyfrowych?

- Z całą pewnością telewizory będą stawały się coraz bardziej interaktywne i będą kanałem dostępu do różnorodnych treści zapewniających wszechstronną rozrywkę. Już teraz dzięki telewizorom Panasonic SmarTViera nie jesteśmy skazani na ramówkę jednej czy drugiej stacji telewizyjnej, ale mamy dostęp do bogatych bibliotek i platform VOD z interesującymi nas filmami, muzyką czy grami. Takie technologie jak Cloud Computing będą standardową funkcją telewizorów, a rynek aplikacji pisanych dla telewizorów będzie z całą pewnością rozwijał się w równie intensywnie, co rynek aplikacji mobilnych. Już dziś telewizory Smart Viera Panasonic gwarantują dostęp do różnych usług internetowych takich jak Skype, portale społecznościowe Facebook. Dzięki funkcji WiFi możemy jednym ruchem palca przerzucać filmy i zdjęcia z naszego smartfona na wielki ekran telewizora.

Jakie portfolio produktów przygotował Panasonic dla wszystkich fanów sportu na olimpiadę oraz na inne nadchodzące emocje sportowe?

- Oczywiście najnowsze telewizory LED Smart Viera w dużych calarzach aż do 50'', które zapewnią doznania równie emocjonujące jak obecność fizyczna na arenie sportowej. Z kolei dla wszystkich którzy osobiście wybierają się do Londynu szczególnie przydadzą się aparaty systemowe nowej generacji Lumix G z wymiennymi obiektywami. Właśnie zakończyliśmy promocję olimpijską Panasonic, w której do wygrania było ponad 10 000 nagród, w tym 3 dwuosobowe, ekskluzywne wyjazdy na Igrzyska Olimpijskie do Londynu wraz z kompletnym wyposażeniem mieszkania w sprzęt Panasonic.

Na zakończenie, której dyscyplinie olimpijskiej dopinguje Panasonic?

- Wszystkim, w których występują reprezentanci Polski i Japonii, oczywiście.

Aplikacja Londyn 2012 - do pobrania w wersji dla systemu Android

Aplikacja Londyn 2012 - do pobrania w wersji dla systemu iOS

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy