Reklama

Lifestylowe okulary 3D - EX3D

Na nasz rynek trafiły lifestylowe okulary 3D marki EX3D za pośrednictwem Hama Polska. Umożliwiają one oglądanie kinowych seansów w modnych oprawkach o hollywoodzko brzmiących nazwach, jak: Angelina, Maverick, Bowie i inne.

W ten sposób widzowie, którzy bardziej niż inni cenią sobie styl ubioru i dodatków, będą mogli użyć własnych akcesoriów, zamiast standardowych trójwymiarowych "oprawek", jakie są wręczane w salach kinowych.

Każda para EX3D wygląda, jak markowe okulary znane z najlepszych salonów optycznych. W ofercie producenta znajduje się kilkanaście modeli w czterech seriach - Casual, Fashion, Kids i Premium - przeznaczonych dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Mogą być wykorzystywane do oglądania filmów w technologii RealD, w kinach lub na telewizorach, a także trójwymiarowych gier komputerowych.

Reklama

Wszystkie modele okularów EX3D są pasywne, a więc takie, jak te wykorzystywane w salach kinowych. Taka technika sprawia, że okulary są bardzo lekkie i nie muszą korzystać z baterii. Tego typu stereoskopowy obraz jest także mniej męczący dla użytkownika, niż ma to miejsce w przypadku aktywnych okularów 3D, których słabą stroną jest tzw. efekt migotania.

Ceną za te korzyści jest mniejsza rozdzielczość (1920 x 540 pikseli) niż w przypadku techniki aktywnej (1920 x 1080). Jednak osobom, które nie są wyczulone na najlepszą możliwą rozdzielczość, niższe parametry zupełnie nie przeszkadzają. Świadczy o tym duża popularność kinowych filmów 3D.

Okulary EX3D są nie tylko stylowe, ale także solidne i bezpieczne. Wszystkie modele zostały wyposażone w odporne na zadrapania soczewki, które pochłaniają promieniowanie UV. Zostały zaprezentowane między innymi na ostatnich targach CES 2012.

Krótki filmik ze stoiska EX3D:

Produkty EX3D objęte są 12-miesięczną gwarancją producenta. Sugerowana przez Hama Polska cena okularów wynosi 129 zł.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje