Reklama

Cyfra+: Nowe promocje i pakiety z Canal+

W piątek - 18 marca 2011 roku - duże zmiany w ofercie satelitarnej platformy Cyfra+. Operator zaoferuje nową ofertę sprzedażową, w tym promocyjne pakiety z kanałami Canal+. W sieci zadebiutują także nowe serwisy Canal+ i Cyfra+.

Od 18 marca 2011 roku w ofercie Cyfry+ wszystkie kanały premium z rodziny Canal+, wraz z ich wersjami w wysokiej rozdzielczości (HD), stają się integralną częścią nowych pakietów promocyjnych: Canal+ Start, Canal+ Kompakt i Canal+ Optimum. Od piątku pakiet Canal+ będzie się składał z 8 kanałów (Canal+, Canal+ HD, Canal+ Film, Canal+ Film HD, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, Canal+ Gol) oraz usługi Canal+ na życzenie.

Reklama

Nowe pakiety - ceny

W ramach promocyjnej oferty pakiety podstawowe z Canal+ HD dostępne są w stałej cenie: Canal+ wraz z pakietem Start - 43 zł, Canal+ wraz z Kompakt - 62 zł, Canal+ z pakietem Optimum - 78 zł. Klienci mają również możliwość wyboru pakietów Start (19 zł), Kompakt (38 zł) i Optimum (54 zł) nie zawierających Canal+. Opłata promocyjna, obowiązujące przez cały okres umowy, czyli przez 19 lub 26. Opcja multiroom dostępna w cenie 15 zł (dla klientów wybierających pakiet Optimum i wyższy).

Dodatkowo 18 marca 2011 roku w internecie pojawią się także nowe strony internetowe Canal+ i Cyfry+. W ofercie platformy pojawi się także kanał Canal+ HD oraz nowa usługa VOD - Canal+ na życzenie.

- Obecna oferta sprzedażowa wpisuje się w strategię, w której chcemy eksponować to, co w ofercie Cyfry+ jest unikalne i wyróżnia nas na rynku platform cyfrowych: kanały premium pod marką Canal+ i najbogatszy wybór kanałów tematycznych, w tym stacji naszej własnej produkcji: ale kino!, MiniMini, ZigZap, Planete, Kuchnia.tv i Domo.tv - mówi Jacques Aymar De Roqefeuil, Prezes Zarządu spółki Canal+ Cyfrowy. - Chcemy pokazać klientom silny związek pomiędzy Cyfrą+ i Canal+ oraz podkreślić, że obie te marki to synonim telewizji, która oferuje programy najwyższej jakości, niedostępne nigdzie indziej - dodaje De Roquefueil.

Wprowadzeniu nowej oferty będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa pod hasłem "Jest tylko jedna taka telewizja!". Osią komunikacji będzie kampania telewizyjna, wsparta działaniami w Internecie i radiu. Kampanię przygotowała agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom Mediowy ZenithOptimedia Group. Równocześnie ze startem komunikacji dotyczącej Cyfry+, rusza telewizyjna kampania Canal+ odwołująca się do filmu "Carlos".

Media2

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje