Będzie podwyżka cen w kablówkach

Andrzej Rogowski, prezes sieci kablowej Multimedia Polska, skomentował dla „Dziennika Gazety Prawnej” niedawną próbę wprowadzenia wyższych cen za usługi płatnej telewizji przez platformę nc+.

Jego zdaniem, kierunek był słuszny, ale wykonanie fatalne. - Znaleźliśmy się w momencie, w którym rynek już nie rośnie, więc rywalizacja o wyższe wpływy musi odbywać się w inny sposób. Istnieje przestrzeń dla wyższych cen usług telewizyjnych. Obecnie należą one do najniższych w Europie - dodał. 

Reklama

Według Rogowskiego, istnieje grupa klientów, i będzie coraz większa, która oczekuje wyższej jakości usług, nowych rozwiązań, i będzie gotowa zapłacić za to nawet o 10-20 zł miesięcznie więcej niż obecnie. Multimedia Polska nie planują nagłych podwyżek cen, ale stopniowe poszerzanie oferty premium. Ma być ona droższa, ale ma obejmować dodatkowe usługi, takie jak multiroom czy wideo na życzenie. Liczba kanałów, także tych w jakości HD, również ma ulec zwiększeniu.

Natomiast Lidia Stępińska-Ustasiak, rzecznik prasowy UPC Polska, powiedziała dla "Dziennika Gazety Prawnej": - Koszty świadczenia usług nieustannie rosną. Od jakiegoś czasu można zaobserwować, że operatorzy inwestują w podnoszenie wartości usług dla klienta i rozwijają usługi premium. Jej zdaniem, buduje to lojalność klienta, ale także zwiększa przychody.

Dowiedz się więcej na temat: telewizja | telewizja cyfrowa | telewizja kablowa

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje