OPPO ujawnia ambitne plany rozwoju ekosystemu IoT i wprowadza nowe urządzenia

OPPO, globalny producent urządzeń mobilnych, przeprowadziło, 19 października, konferencję produktową, która odbyła się pod hasłem „One More Step”. Podczas wydarzenia zaprezentowano całą gamę nowych urządzeń, w tym bezprzewodowe słuchawki Enco X True Wireless[1] z redukcją szumów, OPPO Watch RX oraz telewizory OPPO TV S1 i OPPO TV R1 series[2], poszerzające portfolio urządzeń IoT OPPO.

Premierą tych produktów OPPO daje znak, że w strategii marki ważne miejsce zajmuje wejście na rynek IoT (Internet of Things - Internetu Rzeczy). OPPO kreuje inteligentne rozwiązania technologiczne, którym towarzyszy ludzkie podejście, uwzględniające korzystanie z wielu połączonych urządzeń, w zróżnicowanych scenariuszach. U podstaw tej filozofii leży dodawanie innowacyjnych funkcji do podstawowych urządzeń takich jak smartfony, telewizory, słuchawki i zegarki. OPPO łączy najnowsze technologie z atrakcyjnym, estetycznym wzornictwem, aby ułatwiać życie i czynić je przyjemniejszym.

Bezprzewodowe słuchawki OPPO Enco X True z redukcją szumów redefiniują brzmienie

OPPO we współpracy z wiodącym dostawcą rozwiązań Hi-Fi - Dynaudio, prezentuje bezprzewodowe, słuchawki Enco X True z redukcją szumów. Słuchawki zostały dostrojone przez Daniela Emontsa, Głównego Specjalistę ds. Akustyki w Dynaudio. Jest on również twórcą kilku nagradzanych głośników Dynaudio. Wspomagane przez ekskluzywny system dżwięku DBEE 3.0 i wyróżniające się innowacyjnym projektem konstrukcji akustycznej, słuchawki OPPO Enco X True mogą odtwarzać bogate, wyraźne brzmienie w jakości Hi-Fi. Dostarczają przy tym zbalansowany, naturalny dźwięk. Ponadto funkcja redukcji szumu działa we wszystkich wariantach i obejmuje podwójną aktywną redukcję szumów ANC, zarządzanie wielopoziomową redukcją szumów oraz naturalną komunikację w trybie transparentnym. Słuchawki wyposażone są również w mikrofon z potrójną redukcją hałasu i funkcję bezprzewodowego ładowania.

OPPO przedstawia nowe podstawowe urządzenia IoT

Podczas tego wydarzenia OPPO zaprezentowało dwie serie telewizorów, OPPO TV S1 i OPPO TV R1, dostępne w trzech różnych modelach. 65-calowy telewizor OPPO TV S1 posiada wyświetlacz o rozdzielczości 4K QLED z funkcją Quantum Dot. Ultraszerokie pokrycie gamy kolorów (NTSC 120%) zapewnia czystszą i bardziej żywą grafikę oraz łagodniejsze i bardziej płynne przejście kolorów. Najwyższa częstotliwość odświeżania 120 Hz i zmienna częstotliwość odświeżania (VRR) zapewniają, że transmisje sportowe oraz grafika w grach wideo wygląda jeszcze bardziej płynnie i naturalnie.

W obszarze parametrów akustycznych nowych telewizorów, OPPO także nawiązało współpracę z Dynaudio, aby zapewnić wciągającą, kinową jakość dźwięku. Telewizor OPPO TV S1 wyposażony jest w osiemnaście stereofonicznych głośników przestrzennych o łącznej mocy do 85W, obsługujących 5,1.2 kanałów i Dolby Atmos.

OPPO TV R1 jest dostępny w wersjach 55- i 65-calowych, które wyposażone zostały w czterordzeniowy procesor i szybkie Wi-Fi 6, oferując użytkownikom nowe doznania w salonie dzięki funkcji "zawsze włączony".

Dodatkowo, OPPO wprowadziło na rynek swój pierwszy okrągły zegarek OPPO Watch RX oraz zaktualizowany ColorOS Watch 1.5 z nowymi tarczami, trybami sportowymi i różnymi aplikacjami, które jeszcze bardziej poprawią komfort użytkowania. OPPO nawiązało również współpracę z wydawcą gry League of Legends, w efekcie czego wprowadziło w Chinach trzy produkty: OPPO Watch League of Legends Limited Edition, OPPO Watch RX League of Legends Limited Edition oraz OPPO Find X2 League of Legends Esports: Worlds 2020 Edition.

OPPO czyni "One More Step" w kierunku bardziej połączonej przyszłości

Równolegle gdy na całym świecie wprowadzane są technologie: 5G i AI, OPPO przyspiesza w erę IoT, w której dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na możliwości interakcji między urządzeniami. Jako wiodąca marka technologiczna na świecie, OPPO od dawna jest czymś więcej niż tylko producentem telefonów; na dłuższą metę przeniosło swoją uwagę na stworzenie nowego ekosystemu Internetu Rzeczy.

W przyszłości OPPO skoncentruje się na trzech kluczowych scenariuszach zastosowań: rozrywki osobistej; sprzętu AGD i wyposażenia wnętrz; oraz sportu i zdrowia; będzie też stopniowo budować swoją linię produktów IoT wokół tych obszarów.

OPPO po raz pierwszy ogłosiło swoją strategię w zakresie IoT podczas OPPO INNO DAY 2019, kiedy ujawniono skupienie się na kluczowych produktach podstawowych i stworzeniu otwartego ekosystemu Internetu Rzeczy. Obecnie OPPO zaczyna robić "jeszcze jeden krok" w tworzeniu tego ekosystemu poprzez kreowanie zintegrowanych scenariuszy zastosowań, poprawę inteligentnych doświadczeń i współpracę z partnerami. Dążąc do tego, by konsumenci mogli cieszyć się swobodnym życiem w erze inteligentnej komunikacji, OPPO integruje wszechobecną łączność z najnowocześniejszymi technologiami i angażuje więcej partnerów z całego świata w celu współtworzenia nowego, inteligentnego doświadczenia integrującego oprogramowanie i sprzęt.

 

[1] Aktualnie dostępne tylko w Chinach.[2] Aktualnie dostępne tylko w Chinach

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje