Voicebot w procesie zarządzania kadrą

Automatyzacja procesów w firmie jest prostym sposobem na poprawienie doświadczeń pracowników. To również możliwości budowania tak pożądanego dziś na rynku wizerunku firmy, w której centrum znajdują się ludzie. Nowoczesne voiceboty, które wykorzystują uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję są w stanie odpowiedzieć na potrzeby dzisiejszego rynku.

Czy voicebot może usprawnić wewnętrzne procesy w firmie?

Dostęp do nowoczesnych narzędzi, zwłaszcza tych, które automatyzują kluczowe dziś procesy w firmie to znaczne usprawnienie biznesu, szczególnie w kontekście odpowiedniego zarządzania kadrą i rekrutacji nowych pracowników. Możliwości voicebotów mogą przydać się na każdym etapie - od rekrutacji nowego pracownika, po jego wdrożenia, aż do zbierania i adresowania feedbacku. Więcej informacji na temat tego rozwiązania dostępnych jest na stronie internetowej: https://www.apifonica.com/pl/produkty/voicebot/przeglad/.

Voicebot w procesie rekrutacji

Jeśli zatrudniasz nowych pracowników, z pewnością wiesz, jak duże znaczenie ma czas i pozyskanie naprawdę wartościowych specjalistów, którzy szybko znikają z rynku, znajdując zatrudnienie u konkurencji. Kolejnym czynnikiem, który ma wpływ na sukces, jest skuteczna analiza danych na każdym etapie procesu rekrutacji.

Voicebot to pewność niemal natychmiastowego kontaktu z kandydatem, po wysłaniu przez niego aplikacji. Ponieważ narzędzie może jednocześnie wykonać ponad 1000 połączeń, nie ma ryzyka, że wartościowy kandydat nie będzie odpowiednio szybko zauważony. Voicebot zbierze interesujące informacje, automatycznie zaktualizuje arkusz z danymi, przygotuje raport i przekieruje go odpowiedniego specjalisty. Co więcej, żaden z kandydatów nie pozostanie bez spersonalizowanego feedbacku, co znacznie wpływa na wspomniany już wizerunek firmy. Natomiast znaczne skrócenie procesu rekrutacji oznacza szybszą weryfikację złożonych aplikacji, czyli znacznie mniej czasochłonną rekrutację, której koszty są również niższe, niż w przypadku zatrudnienia dodatkowych specjalistów.

Voicebot w procesie wdrożenia pracownika

Równie czasochłonnym procesem jest wdrażanie nowego pracownika na nowe stanowisko. Często tego typu zadania są czasochłonne i wymagają oderwania innych specjalistów od ważnych zadań. Tymczasem odpowiednio skonfigurowany voicebot jest w stanie przeprowadzić kompletny onboarding bez angażowania wielu osób. Wystarczy optymalizacja skryptu, który narzędzie wykorzystuje w prowadzonych działaniach. Voicebot nie tylko przeprowadzi wdrożenie na konkretne stanowisko, ale doda do onboardingu dodatkowe elementy angażujące, np. elementy grywalizacji.

Voicebot a badanie satysfakcji pracownika

Z pomocą inteligentnego voicebota badanie satysfakcji jest równie proste i mało angażujące. Inteligentny asystent, ponownie posługując się odpowiednio zoptymalizowanym skryptem, przeprowadzi ankiety satysfakcji wśród pracowników. To nie wszystko! Będzie w stanie zebrać informacje dodatkowe, odpowiedzieć na pytania, a na koniec zaktualizować arkusz odpowiedzi.


Artykuł sponsorowany

.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy