ZTE chce być jak Samsung i Apple

ZTE chce nawiązać walkę z Samsungiem i Apple. Celem jest dominacja w Chinach, a w jego realizacji ma pomóc szereg nowych urządzeń z najwyższej półki.

Chiński producent ma nadzieję, że sprzedaż smartfonów serii Nubia wzrośnie w tym roku o 300 proc. - donosi Reuters. Do końca grudnia chciałby sprzedać w sumie 60 mln smartfonów, a w 2015 o 20 mln więcej.

Wiceprezes ZTE wspomniał, że w kwestii postrzegania marki jego firmę od Apple czy Samsunga dzieli naprawdę wiele. Sposobem na jej wypełnienie są nowe urządzenia z najwyższej półki, które w temacie wykonania, wzornictwa i specyfikacji nie będą odstawać od smartfonów renomowanej konkurencji.

Cel ZTE jest postawiony jasno - zaistnieć w świadomości chińskich konsumentów jako marka równorzędna z Apple czy Samsungiem. O ile na rodzimym rynku może się to udać, tak na pozostałych kontynentach już niekoniecznie - szczególnie w Stanach Zjednoczonych, gdzie Apple ma pozycję absolutnego lidera, a dodatkowo tamtejszy rząd bardzo podejrzliwie patrzy na działania producentów Państwa Środka.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy