Powstaje wersja VR filmu "Assassin's Creed"

AMD poinformował, że wytwórnie filmowe 20th Century Fox i Ubisoft Motion Pictures oraz studio Practical Magic VR wybrały AMD Radeon Pro Duo wraz z zestawem narzędzi LiquidVR SDK, do stworzenia wersji VR filmu "Assassin’s Creed".

Assassin's Creed VR powstawał w na całym świecie, podczas kolejnych etapów produkcji wersji kinowej filmu. Światowa premiera hitu z Michaelem Fassbenderem i Marion Cotilliard w rolach głównych zaplanowana jest na 21 grudnia 2016 roku. Dzięki wykorzystaniu platformy AMD Radeon Pro Duo z zestawem narzędzi LiquidVR SDK, producenci byli w stanie wykorzystać w swojej pracy niezwykle duże tekstury i złożoną geometrię. Wszystko po to, aby jak najlepiej oddać niezwykły charakter i klimat takich miejsc jak Malta, Hiszpania czy Londyn.

Reklama

Stworzenie tak złożonego i wciągającego wirtualnego świata wymagało niesamowitej mocy obliczeniowej. Poprosiliśmy zatem AMD o ich najnowszą kartę Radeon Pro Duo, zaprojektowaną od podstaw z myślą o technologii VR. O tym czy dana technologia VR jest doskonała lub jedynie dobra decydują detale. W przypadku Radeon decydują o tym unikalne funkcje AMD, jak asynchroniczność obliczeniowa czy technologia LiquidVR - powiedział Matthew Lewis, prezes Practical Magic VR. Korzystaliśmy z platfromy Radeon Pro Duo i technologii LiquidVR podczas całego cyklu prodykcyjnego Assasin's Creed VR nie bez powodu. Zapewnienie fanom doświadczeń świata wirtualnej rzeczywistości w najwyższej jakości wymaga ścisłej współpracy między kreatywnością a technologią. AMD pomaga nam przesuwać znane dotąd granice technologii VR.

Zaprezentowana na początku marca na konferencji AMD Capsaicin w San Francisco, AMD RadeonTM Pro Duo z zestawem narzędzi LiquidVR SDK jest najpotężniejszą platfromą dla systemów wirtualnej rzeczywistości, zapewniającą m.in. 16 TeraFlopsów mocy obliczeniowej. Dzięki technologii LiquidVR oraz uproszczeniu i optymalizacji procesu tworzenia treści wirtualnej rzeczywistości, AMD zapewnia bogate i głębokie doświadczenia, tworząc jednocześnie poczucie "obecności" podczas korzystania z VR.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Najlepsze tematy