Milion telewizorów z platformą Smart TV webOS

LG Electronics ogłosiło, iż od momentu premiery najnowszej linii LG Smart TV z platformą webOS w marcu, sprzedano ponad milion sztuk. LG spodziewa się sprzedaży, przekraczającej 10 milionów sztuk w pierwszym półroczu 2015 roku.


- Przekroczenie miliona sprzedanych sztuk w tym czasie jest znaczącym osiągnięciem w przemyśle telewizyjnym", mówi In-kyu Lee, wiceprezes i szef działu w LG Electronics Home Entertainment Company. - Zamiast dodawać więcej funkcji do Smart TV, z których niewielu użytkowników kiedykolwiek skorzysta, postanowiliśmy skupić się na łatwości użytkowania naszych Smart TV z system webOS. Użytkownicy zdają się podzielać zdanie, iż jest to właściwy kierunek dla rozwijających się technologii Smart TV - dodał. 

Reklama

LG bardzo szybko rozwija poziom dostępności swoich modeli Smart+ TV, które pod koniec miesiąca będą już dostępne na ponad 150 rynkach zagranicznych. Firma będzie również rozszerzać zasięg stref LG Smart TV Experience Zones w większości sieci handlowych, aby dać użytkownikom możliwość doświadczenia funkcjonalność LG Smart+ TV. Nowa linia telewizorów podbiła już serca swoich użytkowników, dzięki wyjątkowej prostocie w obsłudze, poprzez funkcje Simple Switching, Simple Discovery i Simple Connection.

LG Smart+ TV zdobyły oficjalny certyfikat uznania międzynarodowych organizacji testujących sprzęt elektroniczny - Underwriters Laboratories oraz Intertek. Obie wpływowe instytucje - jak również eksperckie media branżowe bardzo pozytywnie przyjęły funkcje telewizorów LG, jak ultra wygodny w użyciu interfejs użytkownika i podkreśliły ich znaczącą rolę w rozwoju telewizorów Smart TV.


INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: webOS | telewizory LG
Najlepsze tematy