Podróżni, klienci i dealerzy Audi, którzy znajdą się na lotnisku w Monachium, mogą wypróbować najnowsze rozwiązania cyfrowe łączące świat realny z wirtualnym światem niemieckiej marki.
"myAudi Sphere" to nowe, przeprojektowane i przebudowane miejsce spotkań na monachijskim lotnisku. Odwiedzający je podróżni i goście z całego świata, mają okazję zetknąć się tu z najnowocześniejszymi rozwiązaniami, które koncern z Ingolstadt tworzy z myślą o ich dalszym wykorzystywaniu w sieci salonów sprzedaży.
Na powierzchni siedmiuset metrów kwadratowych, goście zapoznać się mogą z całą gamą rozwiązań sprzętowych i programistycznych. Wśród nich znajdzie się zaawansowany technicznie zestaw VR - "Audi Walking VR experience". Używając specjalnego hełmu z okularami do odbioru wirtualnej rzeczywistości, odwiedzający myAudi Sphere mają możliwość wirtualnego spaceru wokół wybranego przez siebie samochodu Audi, a nawet zajęcia miejsca w jego środku.
Goście mogą zapoznać się także z całą gamą rozwiązań sprzętowych i programistycznych. Wśród nich są np. ekskluzywny projekt zwany "shop-in-shop" przeznaczony do prezentacji linii Audi Sport, narzędzia demonstrujące działanie i zalety autorskich projektów oświetlenia i systemów wsparcia kierowcy Audi, czy też całkowicie zdigitalizowane pomieszczenie, w którym doradca prezentuje wybrany przez klienta model samochodu. W "customer private lounge", zwiedzający mogą skonfigurować swoje wymarzone Audi i przyjrzeć się najdrobniejszym jego szczegółom na ogromnych ekranach o wysokiej rozdzielczości.
Audi Forum Munich Airport Center, zlokalizowane pomiędzy terminalami 1 i 2 tego portu lotniczego, funkcjonuje od roku 1998. W zeszłym roku, firmowy salon koncernu z Ingolstadt odwiedziło około 60 000 gości.