LG walczy o rynek telewizorów OLED i Ultra HD

Koreańczycy z LG chcą walczyć o pozycję lidera w segmencie telewizorów nowej generacji - OLED oraz Ultra HD. Na 2013 rok przygotowali szereg premier, które zostały zaprezentowane podczas targów CES 2013 w Las Vegas.

"Rok 2013 jest bardzo ważny dla LG Electronics, ponieważ wyznacza początek nowej ery na rynku telewizorów." Havis Kwon - prezes i dyrektor generalny firmy LG Electronics. "Produkty przełomowe, takie jak np. telewizory z technologią OLED i Ultra HD, pozwalają na zajęcie silnej pozycji, dzięki której LG może stać się liderem branży - dodał Kwon.  Zgodnie z wypowiedzią W. Kwona, aby umocnić pozycję na rynku telewizorów OLED, już w pierwszym kwartale 2013 LG Electronics wprowadzi 55-calowy TV OLED do sprzedaży w Ameryce Północnej, Ameryce Środkowej  i Południowej, Europie oraz Azji. LG zintensyfikuje prace badawczo-rozwojowe oraz inwestycje związane z technologiami telewizorów OLED, a także wzmocni działania marketingowe tak, aby konsumenci dostrzegli silne powiązanie między technologią OLED a firmą LG.

Reklama

We współpracy ze spółką LG Display, firma będzie też kontynuować rozwój i doskonalenie metod produkcyjnych, tak aby umocnić swoją pozycję w segmencie, w którym sprzedaż będzie szybko rosła przez najbliższe dwa lub trzy lata. LG przygotowało także nowe telewizory Ultra HD. Pierwszy 84-calowy model (84LM9600) telewizora z technologią Ultra HD, zaprezentowany został na targach CES w 2012 roku. Podczas tegorocznych targów, firma LG pokazała nowe 55- i 65- calowe modele, które trafią  do sprzedaży w 100 krajach.

Podczas targów CES 2013 LG poinformowało również o podpisaniu umowy na programy w jakości Ultra HD z największym nadawcą w Korei - KBS (Korea Broadcasting System) oraz o planowanym partnerstwie z kolejnymi globalnymi nadawcami i dostawcami usług.

Innowacje Smart TV

Tegoroczne innowacje: jeszcze bardziej intuicyjna obsługa, ulepszony interfejs użytkownika oraz zaawansowana funkcja SmartShare, pozwalająca kopiować lub przenosić treści na kilka urządzeń, pokazują ogromne zaangażowanie firmy LG  w rozwój Smart TV. Ponadto LG zaprezentowało ulepszoną wersję  pilota Magic Remote, który pozwala użytkownikom łatwiej sterować pracą ich urządzenia. Ulepszono także CPU oraz procesor graficzny.

LG planuje kontynuować strategiczne partnerstwo z globalnymi nadawcami, dostawcami usług oraz firmami IT, oferując najlepszej jakości telewizory Smart TV oraz inne usługi. Co więcej, firma planuje zwiększyć swoje wysiłki w dostarczaniu rozrywki dopasowanej do potrzeb i upodobań danego regionu jak również zwiększyć ilość transmisji na żywo, tak aby spełnić oczekiwania użytkowników Smart TV na całym świecie - czytamy w informacji prasowej.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: OLED | LCD | Ultra HD | 4K
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy