Szefowie nie lubią IT?

Z opublikowanego właśnie raportu Sage Business Heartbeat Survey wynika, że znaczna część brytyjskich szefów jest niezadowolona z nowych technologii. Według danych, zamieszczonych w raporcie, aż 40% osób kierujących firmami uznało dokonane ostatnio zakupy za stratę pieniędzy. Chociaż jedna trzecia spośród członków tej grupy przyznała, że sami są odpowiedzialni za nieudany wybór, jedna czwarta oskarża przemysł IT za wciskanie klientom niepotrzebnych lub nieudanych produktów.

Z opublikowanego właśnie raportu Sage Business Heartbeat Survey wynika, że znaczna część brytyjskich szefów jest niezadowolona z nowych technologii. Według danych, zamieszczonych w raporcie, aż 40% osób kierujących firmami uznało dokonane ostatnio zakupy za stratę pieniędzy. Chociaż jedna trzecia spośród członków tej grupy przyznała, że sami są odpowiedzialni za nieudany wybór, jedna czwarta oskarża przemysł IT za wciskanie klientom niepotrzebnych lub nieudanych produktów.

Z badań wynika jednak, że dla wielu szefów podstawowym źródłem informacji o programach i sprzęcie są ich koledzy oraz rodzina, nie zaś sami producenci lub sprzedawcy. Według autorów raportu wskazuje to na główny problem, jakim jest brak właściwej komunikacji pomiędzy sektorem IT a jego klientami biznesowymi. Jak stwierdza dokument "główną troską branży powinien być fakt, iż przedstawiciele biznesu uznają, że ich pieniądze są marnowane, ponieważ albo nie potrafią zidentyfikować swoich potrzeb związanych z technologiami, albo systemy są źle wdrażane, albo też sprzedano im niewłaściwy produkt".

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy