Symantec walczy ze spamem

Znany producent oprogramowania z dziedziny bezpieczeństwa Symantec ogłosił chęć przejęcia firmy Brightmail - zajmującej się walką ze spamem. Detale oferty nie są szerzej znane. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że chodzi o kwotę w granicach 400 milionów dolarów.

Znany producent oprogramowania z dziedziny bezpieczeństwa Symantec ogłosił chęć przejęcia firmy Brightmail - zajmującej się walką ze spamem. Detale oferty nie są szerzej znane. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że chodzi o kwotę w granicach 400 milionów dolarów.

Jeżeli doszłoby do zawarcia porozumienia, Symantec dodałby technologię filtrowania Brightmail do swoich produktów Norton Internet Security oraz NOrton System Works. Koniec postępowania związanego z przejęciem spodziewany jest na lipiec.

Technologia Brightmail odfiltrowuje wirusy oraz spam z e-maili, kiedy przechodzą one przez bramę internetową użytkownika. Firma twierdzi, że filtry są tak doskonałe, że mylą się średnio w 1 przypadku na milion - kwalifikując prawdziwy e-mail jako spam.

John W. Thompson prezes Symantec powiedział, że spam staje się jednym z największych zagrożeń dla indywidualnych przedsięwzięć, być może nawet bardziej uciążliwym niż wirusy. Dlatego Symantec zdecydował się na takie posunięcie.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: spam | Symantec
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy