Spinacz wiecznie żywy

Specjaliści marketingu z Microsoftu zapewne przypomnieli sobie w jaki sposób w 1967 roku zwiększono popularność zespołu The Beatles (puszczając pogłoskę o rzekomej śmierci basisty zespołu - Paula McCartneya). Ponieważ jednak bano się "uśmiercić" w ten sposób Billa Gatesa - 1 kwietnia "uśmiercono" spinacz z pakietu Office.

Specjaliści marketingu z Microsoftu zapewne przypomnieli sobie w jaki sposób w 1967 roku zwiększono popularność zespołu The Beatles (puszczając pogłoskę o rzekomej śmierci basisty zespołu - Paula McCartneya). Ponieważ jednak bano się "uśmiercić" w ten sposób Billa Gatesa - 1 kwietnia "uśmiercono" spinacz z pakietu Office.

Clippy jednak znalazł tylu obrońców, że stał się elementem wartej 30 milionów USD kampanii reklamowej Office XP. Prezentując wczoraj ten program Gates stwierdził, ze spinacz pozostał w programie, jednak nie będzie się już tak "narzucał" użytkownikom jak w poprzednich wersjach pakietu Office

CNET
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy