SAP dla małych i średnich firm

Na specjalnym pokazie podczas targów Infosystem 2002 Przedsiębiorstwo Informatyczne Yuma oraz SAP Polska zaprezentowały nowe rozwiązanie informatyczne przeznaczone dla małych i średnich firm - SAP VantageOne.

Na specjalnym pokazie podczas targów Infosystem 2002 Przedsiębiorstwo Informatyczne Yuma oraz SAP Polska zaprezentowały nowe rozwiązanie informatyczne przeznaczone dla małych i średnich firm - SAP VantageOne.

Rozwiązanie to oparte jest na systemie TopManage Pro, produkcie opracowanym i oferowanym dotąd przez izraelskiego producenta oprogramowania - firmę TopManage Financial Solutions LTD, przejętą w marcu tego roku przez SAP AG. Firma Yuma była jedynym przedstawicielem TopManage w Polsce. Obecnie Yuma współpracuje z SAP Polska przy wprowadzaniu na rynek następnej generacji tego systemu, już jako produktu wspieranego przez SAP, dostarczanego z typową dla SAP jakością i pewnością zwrotu z inwestycji.

Nowe rozwiązanie dla małych i średnich firm, oferowane przez SAP w ramach programu SAP Smart Business Solutions, zaspokaja podstawowe potrzeby związane z działalnością małych i średnich firm, takie jak prowadzenie księgowości, obsługa operacji bankowych, finanse, zarządzanie kontaktami z klientami, zakupy, sprzedaż, logistyka, rozwój produktów, a także raporty i analizy. Nowy produkt ponadto zawiera narzędzia analityczne zapewniające wgląd w parametry działalności firmy. Posiada również funkcje wspólnego reagowania na zdarzenia gospodarcze i rozwiązywania problemów w trybie online. Produkt udostępnia dodatkowo modyfikowalne raporty, prezentujące wybrane informacje w atrakcyjnym formacie.

Reklama

Rozwiązanie jest proste w obsłudze. Posiada intuicyjny interfejs oparty na mechanizmie "przeciągnij i skojarz" (Drag&Relate), który zapewnia ścisłą integrację z aplikacjami biurowymi. Mechanizm "przeciągnij i skojarz" umożliwia przeciąganie w oknie aplikacji informacji z różnych źródeł i tworzenie powiązań między nimi.

Dużym atutem tego rozwiązania jest krótki czas jego wdrożenia np. implementacja wersji 10-stanowiskowej trwa ok. 4 tygodni.

Nowy produkt dla małych i średnich firm współpracuje z bazą danych Microsoft SQL Server oraz z systemem operacyjnym Microsoft Windows. Otwarta architektura tego rozwiązania pozwala na integrację z platformą e-biznesową mySAP.com, dzięki czemu istnieje możliwość skalowania aplikacji odpowiednio do tempa rozwoju przedsiębiorstwa oraz tworzenie instalacji mieszanych, zawierających obie rodziny produktów SAP.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy