Noblestar: Spolonizowany CRM

Firma Noblestar Polska planuje wprowadzenie w najbliższym czasie w pełni spolonizowanego systemu CRM - PeopleSoft CRM 8. W 2002 roku planowana jest również premiera polskojęzycznej wersji oprogramowania Peoplesoft 8 HRMS (Human Resources Management).

Firma Noblestar Polska planuje wprowadzenie w najbliższym czasie w pełni spolonizowanego systemu CRM - PeopleSoft CRM 8. W 2002 roku planowana jest również premiera polskojęzycznej wersji oprogramowania Peoplesoft 8 HRMS (Human Resources Management).

Na przełomie lutego i marca 2002 wejdzie do sprzedaży polskojęzyczna wersja PeopleSoft CRM 8 zawierająca moduły: Sales, Marketing, Call Center, Interaction Management, FieldService, HelpDesk .

Moduły aplikacji CRM firmy PeopleSoft obsługiwane są przy pomocy standardowych przeglądarek internetowych dzięki użyciu architektury PIA (PeopleSoft Internet Architecture). Takie rozwiązanie zapewnia nawet użytkownikom dysponujących niewysublimowanym sprzętem kontakt z systemem bez konieczności instalacji jakichkolwiek komponentów. Dzięki kompresji w stosunku 1:8 przesyłanych danych dostęp do aplikacji CRM jest możliwy już przy użyciu sieci o niskiej przepustowości, włącznie z liniami telefonicznymi.

Reklama

PeopleSoft CRM 8 charakteryzuje się o dużą elastycznością. Wersja 8 może współpracować z bazami danych IBM DB2, IBM DB2 UDB for OS390, Oracle, Microsoft, SQL, Sybase, Informix, a także działa na platformach systemowych Windows, AIX, HP-UX, Solaris,Tru64,Unix.

Zastosowana w systemie platforma integracyjna - PeopleSoft Open Integration Framework (OIF) - ułatwia integrację z innymi aplikacjami przez zmniejszenie do minimum potrzeby programowania. PeopleSoft OIF przesyła dane między systemami wykorzystując standard XML i standardy open applications group integration specyfication (OAGIS). Umożliwia także wykorzystywanie mechanizmu workflow między wszystkimi aplikacjami PeopleSoft. Moduły aplikacji PeopleSoft CRM mogą zostać zintegrowane z systemami CTI, jeszcze bardziej zwiększając jakość kontaktów z klientami.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama