Mówiące Cisco

Cisco Systems wprowadza nowe aplikacje integrujące transmisję głosu z sieciami komputerowymi. Wszystkie te aplikacje bazują na wprowadzonej przez Cisco Systems otwartej architektury integrującej transmisję głosu i obrazu w sieciach danych, AVVID (Architecture for Voice, Video and Integrated Data). Są to m.in.:

Cisco Systems wprowadza nowe aplikacje integrujące transmisję głosu z sieciami 
komputerowymi. Wszystkie te aplikacje bazują na wprowadzonej przez Cisco 
Systems otwartej architektury integrującej transmisję głosu i obrazu w 
sieciach danych, AVVID (Architecture for Voice, Video and Integrated Data). 
Są to m.in.:

Cisco uOne - czyli system pozwalający na zintegrowanie korporacyjnej

poczty głosowej i poczty elektronicznej. Umożliwia on m.in. otrzymywanie

nagranej przez dzwoniącego wiadomości głosowej jako załącznika do poczty

elektronicznej oraz odsłuchiwanie poczty elektronicznej przez telefon


Cisco IPCC - czyli oprogramowanie pozwalające firmom na zrealizowanie

rozproszonych Call Center, bazujących na technologii IP i telefonii IP.

Dzięki wykorzystaniu korporacyjnej sieci IP, firma może teraz bardziej

elastycznie wykorzystywać pracowników zatrudnionych do pracy w call

Reklama

centers, włączyć do systemu osoby pracujące w domu itp.


Cisco IP IVR - czyli oprogramowanie integrujące istniejące programy do

zarządzania tzw. call centers z sieciami IP i telefonią IP. IVR korzystając

z technologii przetwarzania skryptów, identyfikacji rozmówcy, udzielanych

przez dzwoniącego informacji oraz własnej bazy danych automatycznie kieruje

połączenie do osoby, która w optymalny sposób obsłuży dzwoniącego klienta.


Cisco Web Attendant - czyli bazującą na technologii WWW wirtualną konsolę

telefonistki, współpracującą z systemem telefonii IP


Bliższe informacje na temat aplikacji AVVID znajdziesz (po angielsku) na stronie WWW:

Cisco

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama