Mówiące Cisco
Cisco Systems wprowadza nowe aplikacje integrujące transmisję głosu z sieciami komputerowymi. Wszystkie te aplikacje bazują na wprowadzonej przez Cisco Systems otwartej architektury integrującej transmisję głosu i obrazu w sieciach danych, AVVID (Architecture for Voice, Video and Integrated Data). Są to m.in.:
Cisco uOne - czyli system pozwalający na zintegrowanie korporacyjnej
poczty głosowej i poczty elektronicznej. Umożliwia on m.in. otrzymywanie
nagranej przez dzwoniącego wiadomości głosowej jako załącznika do poczty
elektronicznej oraz odsłuchiwanie poczty elektronicznej przez telefon
Cisco IPCC - czyli oprogramowanie pozwalające firmom na zrealizowanie
rozproszonych Call Center, bazujących na technologii IP i telefonii IP.
Dzięki wykorzystaniu korporacyjnej sieci IP, firma może teraz bardziej
elastycznie wykorzystywać pracowników zatrudnionych do pracy w call
centers, włączyć do systemu osoby pracujące w domu itp.
Cisco IP IVR - czyli oprogramowanie integrujące istniejące programy do
zarządzania tzw. call centers z sieciami IP i telefonią IP. IVR korzystając
z technologii przetwarzania skryptów, identyfikacji rozmówcy, udzielanych
przez dzwoniącego informacji oraz własnej bazy danych automatycznie kieruje
połączenie do osoby, która w optymalny sposób obsłuży dzwoniącego klienta.
Cisco Web Attendant - czyli bazującą na technologii WWW wirtualną konsolę
telefonistki, współpracującą z systemem telefonii IP
Bliższe informacje na temat aplikacji AVVID znajdziesz (po angielsku) na stronie WWW: