Microsoft w abonamencie

Opublikowany właśnie zestaw pięciu ?plastrów? na luki w zabezpieczeniach oprogramowania jest pierwszym z zestawów patchów, które komputerowy gigant ma zamiar wydawać odtąd co miesiąc. Zaprezentowana przez Steve?a Ballmera na konferencji Microsoft Worldwide Partner nowa polityka bezpieczeństwa firmy ma obejmować także ciągłe ulepszanie jej produktów i edukację konsumentów.

Opublikowany właśnie zestaw pięciu ?plastrów? na luki w zabezpieczeniach oprogramowania jest pierwszym z zestawów patchów, które komputerowy gigant ma zamiar wydawać odtąd co miesiąc. Zaprezentowana przez Steve?a Ballmera na konferencji Microsoft Worldwide Partner nowa polityka bezpieczeństwa firmy ma obejmować także ciągłe ulepszanie jej produktów i edukację konsumentów.

Głównym konkretem są jednak comiesięczne patche, które zastąpią publikowane dotychczas co tydzień aktualizacje. Według kierownictwa Microsoftu, w dawnym systemie administratorzy czuli się przytłoczeni nadmiarem informacji, płynących od firmy; system comiesięczny ma się zatem w założeniach okazać bardziej efektywny. Użytkownicy komputerów mogą dokonywać aktualizacji automatycznie, poprzez funkcję Windows Update. Szczegółowe informacje są dostępne na stronach Microsoftu.

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: firmy | Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy