Microsoft ma własną ligę

Polski oddział Microsoft startuje z programem dla najbardziej aktywnych i najszybciej rozwijających się dostawców rozwiązań IT. Program o nazwie "Złota Liga IT" ma być dedykowany do szerokiego grona firm partnerskich współpracujących z Microsoft.

Celem programu "Złota Liga IT" jest budowanie społeczności oraz wyróżnienie najbardziej aktywnych i prężnie rozwijających się firm partnerskich, które oferują klientom technologie Microsoft w oparciu o licencje grupowe Open, Open Value, Open Value Subscription.

Reklama

"Złota Liga IT" będzie opierała się o prowadzone w ramach programu rankingi, dzięki czemu firmy, biorące w nim udział będą mogły po raz pierwszy ocenić i porównać swoje dotychczasowe wyniki. Rankingi będą prowadzone w oparciu o dane handlowe dotyczące wartości i dynamiki realizowanych kontraktów na sprzedaż oprogramowania Microsoft w ramach licencji: Open, Open Value, Open Value Subscription, jak też w zakresie kompetencji, otrzymanych certyfikatów technicznych i aktywnie realizowanej promocji własnych rozwiązań na bazie technologii Microsoft.

- Tworząc "Złotą Ligę IT" chcieliśmy w szczególny sposób docenić najbardziej efektywnie rozwijające się firmy. Ten program daje im możliwość solidnej oceny swoich dokonań i pozwala na porównywanie, z najlepszymi graczami na rynku IT. Jesteśmy przekonani, że funkcjonalność "Złotej Ligi IT" ułatwi każdemu z naszych partnerów identyfikację jego mocnych stron - mówi Anke Bienert, Dyrektor działu Small & Medium Solutions and Partners w polskim oddziale Microsoft.

Istotą "Złotej Ligi IT" są opracowane przez Microsoft, trzy rankingi, w oparciu o które uczestnicy oceniają swoją aktualną pozycję rynkową. Wymiernym efektem udziału każdego partnera w rankingach programu jest punktacja przyznawana uczestnikom za wydajność handlową oraz za wnoszoną przez nich do współpracy z Microsoft wartość dodaną.

Ranking The Best został opracowany z myślą o tych partnerach, którzy z uwagi na zakres działalności realizują najwyższe wartości sprzedaży oprogramowania Microsoft w licencjonowaniu Open, Open Value, Open Value Subscription.

The Fastest jest rankingiem dedykowanym szczególnie takim firmom, którym aktywny rozwój umożliwia realizację wysokiej dynamiki sprzedaży oprogramowania.

The Strongest natomiast promuje wyjątkową przedsiębiorczość partnerów we współpracy z Microsoft, przez co jest najbardziej nietypowym rankingiem "Złotej Ligi IT".

Podstawowym założeniem "Złotej Ligi IT" jest dopasowanie programu do różnorodnych profili biznesowych partnerów współpracujących z Microsoft. Każdy z sześciu etapów programu oraz poszczególne rankingi zostały przygotowane tak, by wszyscy partnerzy, niezależnie od wielkości i kompetencji mieli możliwość wystartowania i zmierzenia się z konkurencją.

Założenia Złotej Ligi IT - następna strona

Dowiedz się więcej na temat: firmy | rankingi | złota liga | liga | złota | Microsoft

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje