Deezer gra w Polsce za darmo

Deezer, międzynarodowy serwis muzyczny oferujący dostęp do muzyki z całego świata, ogłosił uruchomienie w Polsce usługi Freemium, czyli darmowego streamingu utworów muzycznych dla wszystkich użytkowników. Firma zainicjowała również Deezer4Artists (D4A) - nową platformę, która ma na nowo zdefiniować relacje między artystami a miłośnikami muzyki na całym świecie.

Wiodący serwis muzyczny Deezer ogłosił uruchomienie nowej, unikalnej usługi Freemium, w ramach której użytkownicy tego serwisu zyskują darmowy dostęp do katalogów z ponad 20 milionami utworów muzycznych z całego świata. Decyzja ta jest częścią globalnego debiutu usługi Freemium uruchamianej przez Deezer w ponad 150 krajach.

- To bardzo ważny moment dla wszystkich pasjonatów muzyki - zarówno artystów, jak i fanów - ponieważ po raz pierwszy znikają bariery na drodze wspólnego odkrywania i cieszenia się muzyką. Wprowadzimy fanów w świat niezwykłych, zindywidualizowanych muzycznych doświadczeń, pozwolimy im odkrywać nową jakość oraz nieprzerwanie cieszyć się utworami z dowolnego zakątka naszego globu - powiedział Maciej Jaworski,  Dyrektor Zarządzający Deezer Polska.

Reklama

Darmowa usługa Freemium będzie dostępna przez 6 miesięcy dla użytkowników korzystających z Deezera na laptopach i urządzeniach stacjonarnych i jednocześnie przez 2 tygodnie dla posiadaczy smartfonów oraz tabletów. Wprowadzenie nowej usługi na serwisie muzycznym jest częścią planu, którego celem jest dotarcie do jak najszerszego grona słuchaczy, szacowanego na 600 milionów osób w 160 krajach.

Kolejnym krokiem na drodze uwolnienia dostępu do muzyki oraz odbudowania jej wartości poprzez nowe zdefiniowanie relacji między artystami a ich fanami, jest uruchomienie platformy Deezer4Artists.  D4A dostarcza muzykom i ich wydawcom narzędzia umożliwiające prawdziwe zrozumienie fanów i ich potrzeb, a także możliwość stworzenia własnej, twórczej przestrzeni na Deezer. Fani z kolei otrzymują specjalne opcje wyszukiwania i śledzenia artystów, a także dostęp do licznych ekskluzywnych treści.

- W ten sposób otwieramy drzwi dla komunikacji między artystami a ich słuchaczami, by mogli jeszcze lepiej się zrozumieć i wspólnie czerpać radość z muzyki - dodał Jaworski.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: muzyka | Deezer | Audio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy