BSA: Wiosenna edukacja antypiracka

Od marca 2002 r. rozpoczyna się nowa, edukacyjna kampania Business Software Alliance pod hasłem: "NA KRADZIONYCH PROGRAMACH MOŻNA SIĘ SPAAAARZYĆ". Założeniem tegorocznej akcji jest dotarcie do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz biur księgowych. Podczas wiosennej kampanii BSA przekaże właścicielom firm, księgowym oraz dyrektorom finansowym informacje o tym, jak istotne jest przestrzeganie praw autorskich producentów oprogramowania w podmiotach gospodarczych.

Informacje na temat ochrony własności intelektualnej dotrą z kilku źródeł do osób odpowiedzialnych za oprogramowanie w firmie. Przedstawiciele BSA odbędą rozmowę telefoniczną z właścicielami firm. Ponadto do grupy osób związanych z finansami i księgowością zostaną przesłane informacyjne materiały BSA.

Kampania rozpocznie się od rozmowy telefonicznej z właścicielami małych i średnich przedsiębiorstw. Osoby dzwoniące w imieniu BSA będą osobiście kontaktować się z przedsiębiorcami i pytać o aspekt legalności oprogramowania w ich firmach.

Reklama

Celem rozmowy będzie zwrócenie uwagi na zgodność licencji ze sposobem użytkowania i instalowania oprogramowania w firmach. Podczas konwersacji rozmówcy będą powiadamiani o możliwości uzyskania szczegółowych informacji dotyczących licencjonowania oprogramowania oraz najbardziej korzystnych form zakupu licencji oferowanych przez producentów oprogramowania zrzeszonych w BSA.

Na życzenie osób zainteresowanych, Business Software Alliance udostępni informacje i prześle broszury:

* o narzędziach za pomocą których można dokonać spisu zawartości oprogramowania (audytu) na firmowych komputerach we własnym zakresie,

* o firmach, które zajmują się profesjonalnym przeprowadzaniem audytów,

* o sposobach zarządzania oprogramowaniem i licencjami w firmie oraz o nowych zasadach licencjonowania produktów.

Kolejnym działaniem będzie wysyłka materiałów BSA do kilku tysięcy biur finansowo-księgowych. Dyrektorzy finansowi są również odpowiedzialni za zakupy legalnego oprogramowania w firmach oraz mogą decydować o wydatkach związanych z uzupełnieniem braków w licencjach.

3 marca rozpocznie się emisja 4 programów poświęconych tematyce kradzieży własności intelektualnej w "Informatorze Prawnym". Program ten jest nadawany w każdą niedzielę w TV4 i jest powtarzany w poniedziałek.

Ponadto informacje o działaniach BSA będą emitowane w 20 audycjach w 60 lokalnych stacjach radiowych. Kampania BSA będzie również widoczna w prasie.

Wiosenna kampania BSA będzie trwać osiem tygodni.

***

Infolinia BSA - tel. (22) 434 34 34

www.bsa.org

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: edukacja | kampania | BSA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy