AVAYA: e-biznes na CeBicie

Firma Avaya Inc. poinformowała, że na targach CeBIT 2001, w dniach od 22 do 28 marca 2001 r. przedstawi pakiet zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych. Pokazy będą odbywać się na stoisku D08 w hali 16 i będą koncentrować się na trzech głównych obszarach komunikacji w firmach: rozwiązaniach IP, infrastrukturze wielousługowej i zarządzaniu kontaktami z klientami (CRM).

Firma Avaya Inc. poinformowała, że na targach CeBIT 2001, w dniach od 22 do 28 marca 2001 r. przedstawi pakiet zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych. Pokazy będą odbywać się na stoisku D08 w hali 16 i będą koncentrować się na trzech głównych obszarach komunikacji w firmach: rozwiązaniach IP, infrastrukturze wielousługowej i zarządzaniu kontaktami z klientami (CRM).

Rozwiązania IP

Rozwiązania IP firmy Avaya łączą sieci telefoniczne i sieci transmisji danych w jedną konwergentną sieć. W ten sposób zapewniona zostaje uporządkowana łączność, uproszczona administracja sieci i idealna platforma, na której można budować i planować rozwój systemu wraz ze wzrostem wymagań i pojawianiem się nowych technologii. Konwegrentne sieci IP umożliwiają przedsiębiorstwom integrację obecnych i przyszłych systemów komunikacji głosowej i transmisji danych. Ponadto sieci IP upraszczają ewolucję i wykorzystywanie nowych usług zintegrowanych, takich jak współpraca multimedialna i integracja usług głosowych z aplikacjami internetowymi. Mimo wszystkich tych zalet, sieci IP były w przeszłości postrzegane jako zawodne.

Reklama

Infrastruktura wielousługowa

Infrastruktura wielousługowa firmy Avaya to plan na przyszłość. Wykorzystuje ona nowe sposoby komunikowania się - od dostarczenia zwiększonego pasma do komputerów na biurkach po wykorzystanie nowych możliwości sieci operatorów do budowy wirtualnych sieci prywatnych (VPN). Routery Avaya Cajun, systemy łączności SYSTIMAX i serwery komunikacyjne DEFINITY Enterprise Communications Servers stanowią mocny szkielet, na którym firmy mogą budować elastyczne sieci gotowe do realizacji obecnych i przyszłych zadań komunikacyjnych. W ten sposób powstaje system e-biznesu, w którym wszyscy uczestnicy - klienci, partnerzy handlowi, dostawcy i pracownicy - są połączeni przez wspólną infrastrukturę wielousługową tworzoną przez szerokopasmowe przełączniki, routery i okablowanie, dzięki czemu mogą efektywnie wymieniać informacje.

Systemy Avaya Hosted Solutions

Avaya Hosted Solutions oferują dostawcom usług nowej generacji (Next Generation Service Providers - xSPs) bogate rozwiązania e-biznesu pomagające im zaoferować kompletne nowe usługi dla ich klientów biznesowych - pomagając firmom xSP wykorzystać rosnący trend outsourcingu usług komunikacyjnych. Ponadto przedsiębiorstwa mogą wdrażać rozwiązania Avaya - w tym systemy Hosted Enterprise IP Telephony (ECLIPS), Virtual Telephony, Contract Centre and Collaboration.

Zarządzanie kontaktami z klientami (Customer Relationship Management - CRM)

Firmy tworzące ścisłe powiązania ze swoimi klientami mogą rozwijać się znacznie szybciej niż ich konkurenci, dlatego program utrzymania klientów musi stanowić integralną część ich strategii działalności. Rozwiązania CRM firmy Avaya zostały stworzone by umożliwić firmom wykorzystanie przy każdym kontakcie z klientem i partnerem kontekstu i dotychczasowej historii kontaktów, we wszystkich działach firmy - począwszy od biur obsługi po działy zaplecza. Rozwiązania te mają na celu ułatwienie firmom automatyzacji, udoskonalenia i optymalizacji procedur wymagających intensywnych kontaktów z klientami w całym przedsiębiorstwie.

Avaya rozszerza swoją ofertę CRM dzięki sojuszowi zawartemu z Siebel Systems. Rozwiązania firmy Avaya są integrowane z aplikacjami e-biznesu firmy Siebel tworząc nowe i innowacyjne sposoby interakcji firm z klientami przez różne kanały komunikacyjne - w tym WWW, e-mail, telefon i faks - z dowolnego miejsca na świecie.

Wspólnie Avaya i Siebel umożliwią firmom lepszą obsługę klientów dzięki natychmiastowemu dostarczaniu odpowiednich informacji odpowiednim osobom zajmującym się kontaktami, przekształcając tradycyjne centra obsługi połączeń w silnie wyspecjalizowane i skuteczne ośrodki interakcji z klientami. Pierwszym efektem tego sojuszu jest Avaya CT dla aplikacji e-biznesu firmy Siebel, oprogramowanie warstwy pośredniej (middleware), które stanowi połączenie między czołowymi aplikacjami e-biznesu firmy Siebel i czołowymi aplikacjami i infrastrukturą centrów kontaktowych firmy Avaya. Rozwiązanie to jest dostępne na całym świecie i wspiera aplikacje w języku angielskim, japońskim, francuskim, niemieckim, portugalskim i hiszpańskim.

Te i inne rozwiązania firmę Avaya będą omawiane na konferencji prasowej 21 marca od 14:00 do 15:00 w hali 1, sale London i Madrid.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biznes | e-biznes | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy