YouTube usuwa 30-sekundowe reklamy przed filmami

W trosce o komfort użytkowników i skuteczność reklamodawców, Google postanowiło zrezygnować z 30-sekundowych reklam na YouTube, których nie można pominąć.

Jakiś czas temu, serwis YouTube postanowił wprowadzić reklamy wideo, poprzedzające filmy. Na początku, wszystkie można było pominąć po 5 sekundach, jednak z czasem, zaczęto wprowadzać coraz dłuższe formaty, odbierając przy tym często możliwość szybszego przejścia do treści. Jak widać, użytkownikom bardzo się to nie podobało i skutecznie wywalczyli złagodzenie polityki reklamowej.

Od 2018 roku, półminutowe reklamy, których nie można pominąć przestaną być stosowane. Co z innymi? Na pewno zostaną, jednak w zmodyfikowanych formatach, będą mniej nachalne i najprawdopodobniej będzie opcja ich wyłączenia. Oprócz tego, Google planuje zwiększyć częstotliwość wyświetlania krótkich, 6-sekundowych reklam. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: YouTube
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy