XIV Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów

Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów to coroczne spotkanie sektora telekomunikacyjnego i mediów, które w ciągu ostatnich 14 lat, zyskało miano kluczowego wydarzenia tej branży w Polsce. Rokrocznie gromadzi osoby, mające znaczący wpływ na rozwój sektora telekomunikacji i mediów: prezesów wiodących firm działających na rynku, reprezentantów instytucji, urzędów i izb związanych z sektorem.

Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów to coroczne spotkanie sektora telekomunikacyjnego i mediów, które w ciągu ostatnich 14 lat, zyskało miano kluczowego wydarzenia tej branży w Polsce. Rokrocznie gromadzi osoby, mające znaczący wpływ na rozwój sektora telekomunikacji i mediów: prezesów wiodących firm działających  na rynku,  reprezentantów  instytucji, urzędów i izb związanych z sektorem.

Zakres tematyczny konferencji współtworzony jest przez Radę Programową i Ekspercką działającą pod przewodnictwem Ireneusza Piecucha. W Radzie zasiadają kluczowi przedstawiciele rynku, m. in.: Magdalena Gaj, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Miroslav Rakowski, T-Mobile Polska, Mariusz Gaca, Orange Polska, Juliusz Braun, TVP, Markus Tellenbach, TVN, Jacek  Niewęgłowski, P4. Gwarantuje to wysoki poziom merytoryczny wydarzenia oraz ciekawe bloki dyskusyjne odbywające się w ramach spotkania.

Główne zagadnienia tegorocznego Sympozjum przygotowane pod hasłem:

Reklama

3K: KONWERGENCJA - KONKURENCJA - KONSOLIDACJA
-    Jednolity Rynek Cyfrowy
-    Polska na cyfrowej mapie świata
-    Główne wyzwania w zakresie ochrony konkurencji i konsumentów na polskim rynku telekomu-nikacyjnym i mediowym
-    Konkurenci i wspólnicy. Granice współpracy na konkurencyjnym rynku
-    Wpływ konsumpcji mediów na model biznesowy
-    Konsolidacja - moda czy konieczność?
-    Cyfrowe opisanie klienta - czyli jak "big data" wpływa na procesy konwergencji
-    Jazda na gapę czyli łańcuch wartości w Internecie

Sympozjum towarzyszy Wielka Gala, podczas której przyznawane są kluczowe nagrody branży - Złote oraz Kryształowe Anteny.

Więcej informacji


materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy