Wkrótce Facebook może być płatny

Sheryl Sandberg, szefowa operacyjna Facebooka, powiedziała w jednym z wywiadów, że Facebook mógłby być pozbawiony reklam i dbać bardziej o prywatność użytkowników, ale w płatnej wersji.

W rozmowie dla CNBC, Sandberg stwierdziła, że obecnie nie ma funkcji całkowitego zablokowania dostępu do danych z naszego konta na Facebooku dla zewnętrznych aplikacji, która byłaby dostępna za jednym kliknięciem. Nie wykluczyła jednak dodania takiej opcji w przyszłości. Problem w tym, że najprawdopodobniej będzie ona płatna. 

Okazuje się, że szefowie społecznościowego hegemona mogą rozważać wprowadzenie płatnej wersji portalu. Miałaby ona nie zawierać reklam, a wszystkie dane użytkownika byłyby zabezpieczone i używane tylko do celów wewnętrznych. Jak szacują eksperci, miesięczna opłata za tego rodzaju konto premium może wynosić około 11-14 dolarów. Czy ktokolwiek chciałby płacić tyle za Facebooka?

Przypomnijmy, że jednym z haseł przewodnich Facebooka od samego początku było: "To jest i zawsze będzie darmowe!". 

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy