uberHELIKOPTER - 20 zł za lot helikopterem z Uberem

W ramach specjalnej akcji uberHELIKOPTER użytkownicy aplikacji otrzymają możliwość zamówienia lotu nad swoim miastem. Pierwotnie akcje planowano na lipiec, ale została przełożona ze względu na pogodę

W dniach 22 do 24 sierpnia mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta i Katowic będą mogli dzięki aplikacji Uber wypróbować nową usługę - lot helikopterem. Polskie miasta dołączą tym samym do grona metropolii na całym świecie, takich jak Nowy Jork, Austin, Cannes, Hong Kong czy Kopenhaga, gdzie Uber w przeszłości oferował taką możliwość.

Udział w akcji kosztuje 20 zł, a lot potrwa około 15 minut. Zamawiający będzie mógł podziwiać swoje miasto z powietrza wraz z jedną osobą towarzyszącą - obie osoby powinny być w punkcie odbioru w momencie przyjazdu kierowcy. Po zakończonym locie kierowca odwiezie pasażerów na miejsce początkowe. Należy pamiętać, że liczba dostępnych przelotów jest ściśle uzależniona od dostępności helikopterów, a Uber spodziewa się wielu chętnych.

Reklama

Jak dostać się na pokład:

  1. Otwórz aplikację Uber
  2. Wprowadź dowolne miejsce docelowe podróży
  3. Uzupełnij miejsce odbioru przez kierowcę
  4. Pasek na dole ekranu przesuń palcem w prawo i wybierz ikonę helikoptera
  5. Potwierdź zamówienie helikoptera
  6. Jeśli helikopter będzie dostępny, zostaniesz połączony z kierowcą, który zawiezie ciebie na lądowisko.

O czym należy pamiętać:

W akcji będzie mogło wziąć po 10 osób z każdego miasta wraz z jedną osobą towarzyszącą. Łączna waga 2 pasażerów nie może przekraczać 210 kg.  Pasażerowie nie mogą zabrać ze sobą na pokład żadnego bagażu. Należy pamiętać, aby Twój towarzysz(ka) był razem z Tobą w momencie podjazdu kierowcy.  Przeciwwskazania: kobiety w zaawansowanej ciąży, osoby nieodporne na stres, osoby niepełnoletnie. Bagaż w trakcie lotów helikopterami jest niedozwolony.

Firma zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu w przypadku złych warunków atmosferycznych oraz problemów technicznych.

INTERIA.PL/informacje prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje