TP może wprowadzać w błąd

Ulotki Telekomunikacji Polskiej rozsyłane do abonentów, a informujące o ofercie internetu DSL i Cyfry Plus mogą wprowadzać klientów w błąd. Pojawiają się już pierwsze skargi na materiały reklamowe operatora.

Jak opisuje "Gazeta Wyborcza", Telekomunikacja Polska rozsyła ulotki z których wynika, że klient, który zakupi łącze DSL otrzyma dostęp do Cyfry Plus, serwera z miejscem na stronę www oraz stały dostęp do numeru IP. W rzeczywistości jest to tylko informacja o możliwości dostępu do programów Cyfry Plus.

Prawnik z bydgoskiego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyznaje "Gazecie", że rozsyłane ulotki przekazują nierzetelne informacje, co można rozpatrywać pod kątem naruszenia praw konsumentów. Jeśli w urzędzie pojawi się oficjalna skarga, wtedy urząd może wszcząć postępowanie w stosunku do Telekomunikacji Polskiej.

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A. | Plus | ulotki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy