Sześć punktów obsługi klienta Philipsa

Philips zdecydował się otworzyć sześć punktów obsługi w największych polskich miastach. Pierwszy z nich zostanie otwarty 25 lutego w Krakowie. Później zostaną uruchomione kolejne: w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu.

W każdym z nich będzie można dokonywać zgłoszeń gwarancyjnych i pogwarancyjnych, zapoznać się z wybranymi produktami firmy Philips, a także nabyć akcesoria elektroniczne np. piloty uniwersalne, kable, baterie, czy ładowarki.

Dodatkowo uruchomiony zostanie program Home Service obejmujący telewizory LCD Philips. W ramach tego programu, klienci mogą zadzwonić do konsultanta, który postara się rozwiązać ewentualny problem. Jeżeli to nie wystarczy, klient może wezwać do swojego domu technika, który dokona diagnozy urządzenia, naprawi je na miejscu lub dokona naprawy w certyfikowanym serwisie.

Reklama
INTERIA.PL/informacje prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy