Spotify może pozwolić na pomijanie reklam

Do sieci przedostały się przecieki, które wskazują na to, iż Spotify w wersji darmowej może testować nowe funkcje dla użytkowników. Jedna z nich miałaby pozwolić na pomijanie reklam dźwiękowych.

Nie ma jednak co liczyć na całkowite zlikwidowanie reklam w wersji darmowej. Spotify chce objąć inną taktykę: serwis streamingowy będzie dążył do tego, aby użytkownicy mogli odsłuchać treści reklamowych takich, które faktycznie będą ich interesować. Zbierane dane o pominięciu wybranych reklam będą analizowane na bieżąco i posłużą do dostarczenia jak najbardziej spersonalizowanych danych - przynajmniej w darmowej wersji aplikacji. Co ciekawe, użytkownicy będą mogli pomijać dowolną ilość reklam w każdym momencie.

Reklama

Na ten moment nowa funkcja jest testowana jedynie na terenie Australii. Jeśli opisywany wyżej eksperyment się powiedzie, to można się spodziewać, iż Spotify przeniesie funkcję na inne regiony świata. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Spotify
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy