Słuchawki wykonane w hołdzie dla Ferrari

Logic3 prezentuje nowe słuchawki stworzone w hołdzie dla ikony motoryzacji, jaką jest marka Ferrari. Dystrybucją w Polsce zajęła się firma ASBIS.

Twórcy starali się zbliżyć do doskonałości właściwej legendarnym samochodom. - Ścisła współpraca z włoską marką, tak na etapie projektu jak i technicznego wyposażenia kolekcji, zagwarantowała odpowiedni poziom wykonania, który powinien prezentować sprzęt sygnowany przez niezawodne w każdym aspekcie Ferrari - mówi Ashvin Patel reprezentujący Logic3.

Serię tworzą dwie linie. Inspiracją dla The Scuderia Ferrari Collection stały się zawody F1, w których marka niepodzielnie króluje od 1950 roku, pozostając najbardziej utytułowanym teamem w historii. Z kolei The Ferrari Cavallino Collection wykorzystuje niebanalną grafikę logo firmy będącego jednocześnie symbolem luksusu - słynnego 'Cavallino Rampante' z aut GT. Każdy z modeli słuchawek został wykonany w jednym z 7 stylów z użyciem materiałów przypominających błyszczącą karoserię. Wykończenie jasną skórą przywołuje na myśl miękką teksturę tapicerki wnętrza ponadczasowych włoskich samochodów.

Reklama

- Ferrari to klasa sama w sobie. Możliwość zaproponowania w ofercie sprzętu audio firmy Logic3, czyli producenta oficjalnie zatwierdzonego przez motoryzacyjnego giganta jest dla nas dużą nobilitacją - przyznaje Marcin Harasim, prezes zarządu ASBIS, dystrybutora słuchawek Logic3.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: słuchawki | Ferrari
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy