Plus poprawia jakość obsługi klienta

Komórkowa sieć Plus mimo zmiany właściciela jest w trakcie zmiany wizerunku. Operator stawia na poprawę jakości obsługi klienta oraz możliwość "dotknięcia usług" w salonach sprzedaży usług. Najwięcej nowych umów dotyczy obecnych klientów.

Polski rynek telefonii stacjonarnej jest nasycony, co powoduje, że operatorom coraz trudniej przychodzi pozyskiwanie nowych klientów. Dlatego też firmy telekomunikacyjne bardziej stawiają na poprawę jakości obsługi klienta.

- Już w niektórych miejscach widać, że jest nowy wystrój sklepów. Chcemy, żeby klient miał dostęp do usług dodanych które oferujemy, żeby mógł na żywo sprawdzić jak one funkcjonują. Chcemy by klient mógł dotknąć telefon - mówi w wywiadzie dla Wyborcza.biz Bogusława Matuszewska, wiceprezes spółki Polkomtel do spraw sprzedaży oraz IT.

Dodaje, że klienci stawiający na jakość usług oraz zadowoleni z obsługi klienta rzadko zmieniają operatora. Proces zmiany wizerunku obejmie prawie 900 sklepów Plusa w całej Polsce. Możliwość przetestowania usług to tak wizja przyszłości - powszechność internetu w komórce powoduje, że klienci korzystają z różnych aplikacji mobilnych. Nadal jednak największą barierą są ceny urządzeń multimedialnych (np. tabletów).

Reklama

Matuszewska przyznaje, że obecnie najwięcej umów jest podpisywanych z obecnymi klientami. - Większość transakcji w sklepach dotyczy naszych klientów, którzy przychodzą, przedłużają umowy bądź też poszerzają zakres umów. Jeśli chodzi o nowych klientów, już mniej niz 30 proc. transakcji to są transakcje z nowymi klientami. To pokazuje, że jesteśmy na rynków w pełni nasyconym - dodaje.

W ostatnim czasie, dzięki technologii CDMA, komórkowa sieć Plus postawiła na rozwój Internetu na terenach mniej zurbanizowanych. Nowy właściciel Polkomtela także zapowiada inwestycje rozwój w Internet, między innymi z wykorzystaniem technologii LTE. Dodatkowo operator uruchomił usługę dyspozytorską, przydatną przy okazji sytuacji kryzysowych czy przy okazji organizacji dużych imprez.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: klienci | Plus
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy