Play walczy z naciąganiem na drogie SMS-y

W ostatnim czasie w mediach głośno jest na temat nieuczciwych praktyk podczas wszelakich konkursów SMS. Komórkowa sieć Play poinformowała, że nie będzie organizowała konkursów, gdzie wygrana zależy od ilości wysłanych drogich SMS-ów.

- Nie mamy dla Was 114 samochodów Audi ani miliona złotych do wygrania ponieważ nie zorganizujemy konkursu, gdzie szansa wygranej będzie zależała od przychodzącego codziennie płatnego SMS-a. Jesteśmy zdecydowanie przeciwni organizowaniu konkursów wykorzystujących mechanizm subskrypcji MT. Nie mamy zamiaru organizować tego typu loterii - informuje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.

Z uwagi na duże ryzyko finansowe ponoszone przez klientów komórkowa sieć Play poinformowała, że nie będzie tolerować tego typu konkursów, organizowanych przez podmioty zewnętrzne na dotychczasowych zasadach, które są nie fair w stosunku dla klienta.

Reklama

Zamiast organizowania takich konkursów, Play stawia na uświadomienie klientów jakie opłaty ponoszą za usługi na numerach Premium Rate. Dlatego przygotowano - na razie wstępną wersję - strony, na której znajdują się przydatne informacje.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: Play | sms
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama