Nowe logo Intela

Intel ujawnił nowe loga dla swoich produktów. To przełomowy moment w historii firmy. Nowy znak graficzny zastąpił logo sprzed 37 lat.

Nowy system oznaczeń produktów, w połączeniu z wprowadzeniem nowych marek, takich jak technologia Intel Viiv, ułatwi konsumentom wybór odpowiednich produktów. Zmienione zostało zarówno logo korporacyjne, jak i logotypy produktowe.

Reklama

Kluczowe technologie wchodzące w skład platform Intela to mikroprocesory, chipsety oraz odpowiednie oprogramowanie, których połączenie umożliwia wzrost wydajności kompletnych systemów.

Pierwszym znaczącym krokiem Intela w kierunku rozwiązań platformowych było wprowadzenie na rynek technologii mobilnej Intel Centrino. Kolejnym działaniem wpisującym się w ten trend była zeszłoroczna reorganizacja firmy.

To w jej wyniku powstały działy skupiające się na czterech kluczowych obszarach działalności: mobilności, cyfrowym domu, rozwiązaniach dla przedsiębiorstw oraz technologiach wspomagających ochronę zdrowia. Intel zapowiedział również na początek roku 2006 wprowadzenie na rynek technologii Intel Viiv - nowej platformy dla cyfrowego domu.

"Intel posiada jedne z najcenniejszych marek na świecie. Wraz z transformacją firmy zamierzamy jeszcze bardziej wzmocnić wartość naszych marek" - powiedział Eric Kim, wiceprezes Intela oraz dyrektor generalny Grupy Sprzedaży i Marketingu. "Transformacja umożliwi Intelowi zwiększenie

rozpoznawalności, stworzenie silniejszych więzi emocjonalnych z odbiorcami oraz wzmocnienie pozycji na rynku".

Zmiany obejmują zarówno obowiązujące od 1991 roku logo Intel Inside, jak i charakterystyczne logo Intela z obniżoną literą "e" zaprojektowane 37 lat temu przez pionierów Krzemowej Doliny - Roberta Noyce'a i Gordona Moore'a.

Nowe logo Intela łączy w sobie obydwa doskonale znane symbole, sygnalizując nowe kierunki rozwoju firmy, która jednocześnie nie odcina się od swoich korzeni. Opracowany został także nowy slogan: "Intel. Leap ahead". Wyjaśnia on w prosty sposób podstawy, na jakich został stworzony Intel i dzięki którym firma będzie się nadal rozwijać.

"'Intel. Leap ahead.' wyjaśnia kim jesteśmy i co robimy" - powiedział Eric Kim. "To część całego naszego dziedzictwa. Misją Intela zawsze było wykonywanie kolejnego skoku do przodu - w dziedzinie technologii, edukacji, odpowiedzialności społecznej, produkcji itp. - w celu ciągłego potwierdzania naszej pozycji. Nowe hasło mówi o wykorzystaniu technologii Intela w ułatwieniu i wzbogacaniu codziennego życia wszystkich ludzi".

Dowiedz się więcej na temat: firmy | logo | intel

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje