Motorola zmieni filozofię serii Moto G

Motorola przygotowuje się do nowego pozycjonowania swoich smartfonów z serii Moto G. Producent będzie chciał inspirować się serią Galaxy A od Samsunga.

Motorola będąca własnością Lenovo chce pozycjonować rosnącą linię Moto G, jako bezpośredniego konkurenta serii Galaxy A od Samsunga - ujawnił raport serwisu TechnikNews. Kolejne smartfony z serii Moto G mają zawierać dwu i trzycyfrowe numery w swoich nazwach, co pozwoli na stworzenie dużo szerszej gamy sprzętów różniącej się od siebie cenami.

Najtańszy model w 2021 roku będzie oznaczony jako Motorola Moto G10. Nad nim znajdzie się sprzęt taki, jak Moto G20 oraz Moto G3. W pracach jest również Moto G100, który ma być nieco zmienionym modelem Moto Edge S.

Reklama

Motorola ma w planach więcej modeli, które wypełnią potencjalne luki w brandingu, choć nie zostało to jeszcze oficjalnie potwierdzone. Ostatecznie tego typu posunięcie może pomóc marce, która walczy o zwiększenie swojej widoczności na rynku sprzętów mobilnych, a także planuje przyspieszyć sprzedaż swoich urządzeń. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Motorola
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy