Marketing w erze wirtualnej rzeczywistości

Najnowszy trend 2016 roku zrywający z tradycyjną formą nie tylko reklamy, ale i komunikacji stał się tematem przewodnim tegorocznej edycji Filmteractive. We wrześniu w Łódzkiej Filmówce podczas festiwalu światowi eksperci będą dyskutować o tym, czy wirtualna rzeczywistość to przyszłość marketingu

VR-u należy doświadczać osobiście, by w pełni zrozumieć potencjał i szerokie spektrum zastosowania. Medium, jakim jest wirtualna rzeczywistość wymaga pełnego wachlarza nowych narzędzi, które do tej pory nie były związane z żadnym prężnie działającym formatem, takim jak telewizja czy kino. Potrzeba tu ogromu kreatywności oraz talentu, by stworzyć intermedialne dzieło, które będzie czerpało z pełnej palety technologicznych narzędzi. Dlatego twórcy, przedstawiciele globalnych marek, eksperci w dziedzinie nowych mediów oraz przedstawiciele funduszy inwestycyjnych spotkają się 28 i 29 września, by omówić możliwości wykorzystania rzeczywistości wirtualnej we współczesnej komunikacji między marką, a jej odbiorcami.

Reklama

Minimum teorii, maksimum praktyki

Filmteractive odwiedzą uznani prelegenci z Polski, Francji czy Singapuru:


Morgan Bouchet - Orange, Director Digital Content & Innovation Head of VR, Francja -  uważa, że z krótkoterminowej perspektywy, wirtualna rzeczywistość okazuje się produktem niszowym, dlatego opowie o potencjale VR z perspektywy zastosowania jej na rynku masowym, której konsumenci i firmy muszą spróbować i przeżyć.

  Wirtualną rzeczywistość z realiami biznesu skonfrontuje zaś Łukasz Kosuniak - Samsung Electronics, Head of Enterprise Marketing, Polska. Wychodzi z założenia, że technologia Virtual Reality, mimo, że opracowana na potrzeby przemysłu rozrywkowego doskonale sprawdza się również w wielu zastosowaniach biznesowych. Na Filmteractive zaprezentuje na podstawie realnych wdrożeń najciekawsze tego typu projekty oraz wskaże te obszary biznesu, gdzie potencjał technologii jest największy. 

Nie zabraknie również znanego z wcześniejszych edycji festiwalu kreatywnego duetu Kissinger Twins - Kasi Kiefert i Dawida Marcinkowskiego. Tym razem w swoim interaktywnym i wizualnym poszukiwaniu historii zabiorą nas w podróż od Flasha do VR.

Wirtualna rzeczywistość na Filmteractive to także okazja do doświadczenia najnowszej technologii. W specjalnie przygotowanej strefie pojawi się VR Cinema by Samsung, gdzie będzie można zanurzyć się w VR na urządzeniach Samsung Gear. Natomiast agencja Deloitte Digital zaprezentuje wyniki swojej współpracy z Oculus i przedpremierowymi kontrolerami ruchu Oculus Touch.

  Rzeczywistość rozrywki, rzeczywistość biznesu

Pierwsza wersja gogli Oculus Rift DK1 zainicjowała VR-owy wyścig. To, co pierwotnie miało zrewolucjonizować jedynie świat gier, szybko zostało przejęte przez nowe media, ale i marki, do zintensyfikowania przekazu oraz interakcji z konsumentami. Rynek reklamy ewoluuje pod wpływem wirtualnej rzeczywistości, która znalazła swoje miejsce w również świecie biznesu - mówi Olgier Cygan, pomysłodawca Filmteractive, Agency Managing Partner Deloitte Digital - W konkretnych obszarach potencjał tej technologii ma szansę w pełni rozwinąć się i przynieść realny zysk. Stąd VR stał się jednym z głównych tematów tegorocznej edycji Filmteractive, na którą serdecznie zapraszamy.

Szczegóły na www.filmteractive.eu


Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy