KFC w Chinach będzie skanować twarze klientów

Chiński oddział KFC wprowadził innowacyjną funkcję, która zaproponuje danie na podstawie analizy twarzy klienta.

W jednej z restauracji KFC w Pekinie stanęła maszyna, która dobiera propozycje posiłków na podstawie analizy twarzy. Specjalnie zaprojektowany system bierze pod uwagę wiek, płeć i wyraz twarzy klienta, aby dostosować ofertę do jego potrzeb. 

Jak to działa? Osoba młoda dostanie w propozycji burgera i frytki, a dziecko lub starszy klient, w trosce o zdrowie, owsiankę i mleko sojowe. 

Klienci nie muszą korzystać z rekomendacji, mogą nawet nie używać maszyny - stoi ona w restauracji bardziej w ramach ciekawostki, ale kto wie, czy za kilka lat zamawianie jedzenia nie będzie odbywało się tylko w taki sposób. 

System powstał przy współpracy z firmą Baidu, będącą chińskim odpowiednikiem Google. Korporacja od jakiegoś czasu pracuje nad technologiami analizy i rozpoznawania twarzy, a wspomniana maszyna ma być demonstracją opracowanych dotychczas rozwiązań. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: KFC | rozpoznawanie twarzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy