iPad przegrywa z telewizorami

Tylko pół procenta Polaków w ciągu najbliższego roku planuje kupić iPada. Tablet marki Apple przegrywa z telewizorami HD oraz 3D - wynika z danych Ipsos dla Aegis Media.

Firma Ipsos zbadała plany zakupowe Polaków w wieku od 15 do 64 lat. Okazuje się, że Polacy nie oszaleli na punkcie tabletu Apple i w ciągu najbliższego roku iPada planuje kupić tylko 0,43 proc. rodaków. Więcej osób planuje natomiast zakup nowego telewizora HD (1,57 proc.), telewizora 3D (0,92 proc.) oraz netbooka (0,64 proc.).

Reklama

iPad wygrywa natomiast z przenośnymi konsolami do gier (0,27 proc.) oraz e-czytnikami książek (0,12 proc.).

Dowiedz się więcej na temat: iPad

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje