InPost będzie obsługiwał klientów na WhatsAppie

Firma poinformowała na swojej stronie, że od dziś istnieje możliwość skontaktowania się z nią przez chatbota w komunikatorze WhatsApp.

InPost jest pierwszym przedsiębiorstwem świadczącym usługi logistyczne, który zdecydował się na zastosowanie tego rozwiązania. Usługa została wprowadzona we współpracy z firmą Chatbotize, która wcześniej pomagała przy uruchomieni Google Asystenta oraz chatbota na Messengerze.

Za pomocą chatbota w WhatsAppie można w prosty i szybki sposób sprawdzić status swojej przesyłki, wyszukać najbliższy Paczkomat i poprosić o numer do kuriera.

Reklama

InPost przypomina także, że dodatkowo można się skontaktować z firmą głosowo za pomocą Google Asystenta, wywołując go frazą "Porozmawiaj z InPost"  oraz poprzez ChatBota MATa na Messengerze.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: InPost | WhatsApp | Kurier
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy