Huawei MateBook - polska premiera

Na polskim rynku pojawił się właśnie Huawei MateBook - urządzenie 2w1 stworzone dla osób pracujących "w biegu".

Polska premiera Huawei MateBook została poprzedzona przeprowadzonymi przez SW Research badaniami na temat nowoczesnego biznesu. Wzięło w nim udział 800 pracowników różnych branż z całej Polski, w tym właściciele firm, kadra zarządzająca oraz niezależni specjaliści. Z badań wynika, że coraz więcej Polaków pracuje mobilnie. Wśród przedstawicieli biznesu prawie połowa - 48,8 proc. - łączy pracę stacjonarną z pracą mobilną. Co piąty badany - 19,2 proc. - pracuje w pełni mobilnie. Wyłącznie stacjonarnie pracuje tylko 32 proc.

Rozwój technologii prowadzi do zmian stylu i trybu pracy. Większość Polaków (57,3 proc.) nadal pracuje stacjonarnie. Wyniki te zmieniają się jednak znacząco w przypadku przedstawicieli biznesu (właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz niezależnych specjalistów). Prawie 60 proc. pracowników wyższego szczebla pracuje wyłącznie zdalnie lub łączy tryb stacjonarny z pracą poza biurem. Biznes do pracy używa dzisiaj: laptopa (55,1 proc.), smartfona (40,1 proc.) oraz z tableta (19,2 proc. badanych).

Reklama

Czym jest MateBook

Huawei MateBook został wyposażony w 12-calowy ekran o szerokim kącie widzenia dochodzącym do 160 stopni. Został on wykonany w technologii IPS i ma rozdzielczość 2160 na 1440. Za pomocą rysika MatePen można nie tylko podpisywać dokumenty na dotykowym ekranie, ale także tworzyć skomplikowane rysunki czy schematy. Rysik rozpoznaje 2048 poziomów czułości i przechwytuje zróżnicowaną siłę nacisku bez opóźnień. MatePen może służyć jednocześnie jako pilot do prezentacji lub laserowy punktor.  
Aby mieć pewność, że wszystkie dane są bezpieczne, MateBook został wyposażony w najszybszy na rynku czytnik linii papilarnych. Gwarantuje on ekspresową identyfikację odcisku użytkownika za jednym dotknięciem. Wykorzystuje system rozpoznawania 360 stopni, który niweluje zakłócenia podczas odszyfrowywania. Wszystkie dane są bardzo dobrze chronione, a odblokowanie laptopa zajmuje ułamek sekundy.

Premierze MateBooka towarzyszy start kampanii online "Work smart not hard", która jest kolejnym krokiem Huawei w stronę nowoczesnych biznesmenów. Promuje ona nie tylko nowe urządzenie, ale całą serię biznesową Mate, w której wyróżnia się wydajny i stylowy smartfon Mate 8. Oba urządzenia tworzą idealny zestaw współczesnego biznesmena. Do współpracy firma Huawei zaprosiła ekspertów: dziennikarza Jarosława Kuźniara oraz Michała Sadowskiego, założyciela Brand24.

- Z badań wynika, że Polacy pracują bardzo ciężko. W kampanii "Work smart not hard" pokażemy, że można pracować nie tyle ciężko, ile... mądrze. Wchodzimy w segment biznesowy, proponując naszym klientom nie tylko wydajne, mobilne urządzenie 2w1 - MateBooka i świetnego smartfona Mate 8. Dajemy coś znacznie więcej - porady i doświadczenie uznanych biznesmenów, a także możliwość wspólnego rozwijania swojej kreatywności w biznesie - mówi Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Consumer Business Group.

Huawei MateBook jest dostępny od 9 września w Media Markt i Saturn w dwóch odsłonach:

- 4GB/128 RAM/ROM, Intel M3 w cenie 4399 PLN

- 8 GB/256 RAM/ROM, Intel M5 w cenie 5799 PLN

We wrześniu pojawi się też w salonach sieci Play w wersji 4GB/128 RAM, Intel M3.


INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Huawei | 2w1
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy