Flairs.ai zmierzy zadowolenie pracowników

Flairs.ai to oparta na sztucznej inteligencji technologia, dzięki której pracodawca w realny i skuteczny sposób może zadbać o poziom satysfakcji i szczęście swojego zespołu.

Wyniki tegorocznego raportu Deloitte o trendach w HR nie pozostawiają złudzeń - rynek pracownika to nie tylko zgrabne hasło. Pracodawcy, którzy chcą mieć zmotywowany, zgrany i zadowolony zespół, muszą na niego zapracować. Oczywiście nie sposób ocenić efektywności działań bez feedbacku, który będzie odzwierciedlał rzeczywiste (a nie deklarowane) nastroje pracowników. 

Rozwiązanie problemów niemal każdego HR-owca i managera oferuje Flairs.ai. To nowoczesna platforma online, dzięki której pracodawca w realny i skuteczny sposób może zadbać o poziom satysfakcji swojego zespołu. Technologia ta, oparta na sztucznej inteligencji, rozpoznaje nastroje poszczególnych członków zespołu dzięki szczegółowej analizie ich interakcji na firmowych komunikatorach. Zebrane w ten sposób dane przesyła do pracodawcy, który dzięki temu ma możliwość adaptowania zespołu według podanych informacji. 

- Ankiety czy rozmowy nie są idealnymi rozwiązaniami. Do pierwszej pracownicy podchodzą niechętnie, w drugiej nie mogą sobie pozwolić na szczerość. W konsekwencji informacje zwrotne nie przynoszą oczekiwanych efektów. Zrodziła się więc potrzeba narzędzia, które dostarczy obiektywny feedback, w momencie kiedy pracownik wykaże się ponadprzeciętnym zaangażowaniem i pozytywnym nastawieniem - a takim właśnie narzędziem jest Flairs.ai - powiedział o swoim projekcie Zbigniew Czarnecki, CEO Apptension, kreatywnego software house’u, który stworzył Flairs.ai.

Reklama

Poprzez połączenie z systemami typu Slack czy Jira, Flairs.ai analizuje częstotliwość oraz ton wypowiedzi na dany temat oraz wskazuje najbardziej zaangażowanych i pozytywnych pracowników. "Nagradza" ich specjalnie przygotowanymi graficznymi wyróżnieniami, równocześnie generuje raporty i dostarcza je kierownictwu oraz działowi HR. Dzięki temu najlepsi pracownicy zostają szybciej zauważeni i wynagrodzeni za ponadprzeciętną pracę. W efekcie poziom satysfakcji w zespole rośnie, co przekłada się na lojalizację. 

Rozwiązanie to dedykowane jest dużym firmom, ze szczególnym naciskiem na te, które obecnie usprawniają lub informatyzują zarządzanie wiedzą i procesami HR. To właśnie w przedsiębiorstwach liczących ponad 100 osób trudno jest rozpoznać kompetencje pracowników w trakcie codziennej współpracy. 

W Flairs.ai zainwestował Dawid Urban, przedsiębiorca, członek YPO, który w swoim portfolio inwestycyjnym posiada takie marki jak Samurai Labs (narzędzie walczące z cyberprzemocą, w które zainwestował wspólnie z Robertem Lewandowskim), Take&Go - pierwszy sklep przyszłości, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą aplikacji mobilnej (bez kasjera) czy LESS_ - aplikację łącząca możliwość handlowania ubraniami z drugiej ręki z platformą społecznościową.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Sztuczna inteligencja | rynek pracy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy