Facebook z własną telewizją?

Buisness Insider donosi, że Facebook chce konkurować nie tylko z YouTubue, ale też z Netflixem.

Czasy, kiedy firma Marka Zuckerberga skupiała się tylko na rynku społecznościowym już minęły. Teraz Facebook ma ambicję aby stać się portalem absolutnym, który jest narzędziem do komunikacji, zawiera informacje, zdjęcia, a także materiały wideo. Ta ostatnia działka okazuje się być oczkiem w głowie Facebooka do tego stopnia, że firma zamierza sama tworzyć tego rodzaju treści.

Mowa aż o 24 różnych produkcjach, które w większości będą rozrywkowymi show z udziałem gwiazd. Jednym z nich ma być program o nazwie Condé Nast, polegający na rozmowach z celebrytami. Materiały mają ma mieć długość 5-10 minut, tylko nieliczne będą bardziej obszerne. Darmowy dostęp do nich będzie miał każdy użytkownik Facebooka. 

Co ciekawe, YouTube również pracuje nad własnymi produkcjami. Nie wiemy jednak kiedy Google zamierza oficjalnie je opublikować. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Facebook
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy