Facebook z własną telewizją?

Buisness Insider donosi, że Facebook chce konkurować nie tylko z YouTubue, ale też z Netflixem.

Czasy, kiedy firma Marka Zuckerberga skupiała się tylko na rynku społecznościowym już minęły. Teraz Facebook ma ambicję aby stać się portalem absolutnym, który jest narzędziem do komunikacji, zawiera informacje, zdjęcia, a także materiały wideo. Ta ostatnia działka okazuje się być oczkiem w głowie Facebooka do tego stopnia, że firma zamierza sama tworzyć tego rodzaju treści.

Reklama

Mowa aż o 24 różnych produkcjach, które w większości będą rozrywkowymi show z udziałem gwiazd. Jednym z nich ma być program o nazwie Condé Nast, polegający na rozmowach z celebrytami. Materiały mają ma mieć długość 5-10 minut, tylko nieliczne będą bardziej obszerne. Darmowy dostęp do nich będzie miał każdy użytkownik Facebooka. 

Co ciekawe, YouTube również pracuje nad własnymi produkcjami. Nie wiemy jednak kiedy Google zamierza oficjalnie je opublikować. 

Dowiedz się więcej na temat: Facebook

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje