Druga generacja Toughbooka w czerwcu w sklepach

W czerwcu na polski rynek trafi druga generacja najbardziej wytrzymałego komputera marki Toughbook: CF-31.

Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach terenowych, którzy korzystają z aplikacji wymagających dużej mocy obliczeniowej. Wersja Zaawansowana została wyposażona w drugą generację procesora Intel Core i5-2540M i dwa układy graficzne: wydajny AMD Radeon HD 6750M i zintegrowany Intel HD 3000 działające naprzemiennie. Kiedy potrzebna jest zwiększona wydajność, komputer uruchamia pierwszy z nich, kiedy użytkownikowi zależy z kolei na oszczędności energii notebook przełącza się na energooszczędny układ zintegrowany. Wersja Podstawowa używa równie wydajnego procesora Intel Core i5-2520M vPro i grafiki Intel HD 3000.

Reklama

CF-31 wyposażono w tryb ukrycia, który sprawia, że staje się on niezmiernie cichy - wyłącza się chłodzenie, podświetlenie, kontrolki, głośniki oraz podzespoły odpowiadające za komunikację (3G, W-LAN i Bluetooth). W celu zapewnienia pracownikom dostępu do usług sieciowych druga generacja Toughbooka CF-31 została wyposażona w moduł łączności bezprzewodowej zapewniający pracę z prędkością 21Mbps i - opcjonalnie - technologię Wake On Wireless. Dzięki niej urządzenie będzie mogło zostać uruchomione zdalnie. CF-31 ma także specjalny przełącznik pozwalający włączać i wyłączać połączenia bezprzewodowe. Ponadto notebook został wyposażony w drugi port LAN, wejście firewire, modem, cztery złącza USB, wejście HDMI oraz - opcjonalnie - czytnik Smart Card, czytnik linii papilarnych, moduł GPS i kamerę internetową.

Notebook przeznaczony do pracy w terenie musi wyróżniać się długą pracą na baterii. Toughbook CF-31 działa nieprzerwanie do 13,5 godziny pod kontrolą systemu operacyjnego Windows 7 i może zostać wyposażony w dodatkową baterię, która przedłuży jego pracę o kolejne 6,5 godziny.

CF-31 będzie dostępny w Polsce od czerwca 2011 roku w cenie od 18 000 złotych netto.

Dowiedz się więcej na temat: panasonic | Panasonic Thoughbook

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje