Creative i jego Zen - IFA 2007

Odtwarzacz multimedialny wielkości karty kredytowej i kolejne urządzenia wykorzystujące technologię X-Fi - Creative podczas targów IFA postawił na swoje sprawdzone produkty.

- Od samego początku istnienia naszej firmy jakość dźwięku była dla nas najważniejsza - tłumaczy Darragh O'Toole, osoba odpowiedzialna za produkty Creative w całej Europie. Jakość dźwięku z najwyższej półki rzeczywiście szła w parze działaniami jednego z największych producentów odtwarzaczy MP3 od czasów legendarnych kart Sound Blaster, które na początku lat 90. dominowały na rynkach całego świata. Do dnia dzisiejszego firma sprzedała ponad 400 mln tych urządzeń. To właśnie wywodząca się z kart muzycznych technologia X-Fi stałą się jednym z kluczowych elementów oferowanych obecnie przez Creative produktów.

Reklama

Archiwum X-Fi

Podstawowe założenie X-Fi Xtreme Fidelity jest proste - poprawia jakości cyfrowego dźwięku. Dźwięk zostaje poprawiony przy pomocy dwóch technologii X-Fi Crystalizer i X-Fi CMSS-3D. Pierwsza opcja pełni rolę swoistego rodzaju equalizera (korektor), rekonstruując szczegóły utracone podczas kompresji. Natomiast CMSS-3D stwarza wrażenie przestrzennego dźwięku. Ta znana z serii kart dźwiękowych X-Fi technologia została zaimplementowana m.in. w Creative Xmod oraz w umożliwiającym bezprzewodowe przekazywanie dźwięku Xmod Wireless.

Drugie rozwiązanie stało się jedną z głównych gwiazd konferencji zorganizowanej przez Creative podczas berlińskiego IFA. Darragh O'Toole, wykorzystując jeden nadajnik oraz trzy odbiorniki, zaprezentował Xmod Wireless jako urządzenie mogące dostarczyć ulubioną muzykę do dowolnej części mieszkania. Kolejną nowością z laboratoriów Creative, która obsługuje X-Fi, będą słuchawki Aurvana X-Fi. Jednak Xtreme Fidelity nie było jedyną gwiazdą singapurskiej firmy, która pojawiła się w Berlinie.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje